جشنواره Concord Pacific Dragon Boat برای سی و پنجمین سال در ونکوور برگزار می شود

بهترین جشنواره Dragon Boat در ماه آینده برای سی و پنجمین سالگرد خود به ونکوور بازمی‌گردد و با بهترین موسیقی محلی مهمانی را شروع می کند.

Concord Pacific Dragon Boat Festival در Concord Pacific Place، Creekside Park و False Creek در روزهای شنبه، 24 جون و یکشنبه، 25 جون برگزار می شود.

انتظار می رود بیش از 100000 بازدید کننده و مسابقه دهنده در بزرگترین جشن Dragon Boat شهر شرکت کنند. این رویداد دو روزه شامل مسابقات بین المللی Dragon Boat و طیف گسترده ای از برنامه ها و کنسرت های رایگان در طول روز خواهد بود.

Terry Hui رئیس و مدیر عامل شرکت Concord Pacific Developments Inc می گوید، برای طرفداران هیجان‌زده است که جشنواره امسال را تجربه می کنند.

از زمان تأسیس جشنواره در سال 1989، Concord Pacific یکی از حامیان اصلی این رویداد بوده است. Hui گفت: این یکی از بزرگترین و فراگیرترین رویدادهای تابستانی ونکوور باقی مانده است. ما به عنوان شریک، از همه دعوت می کنیم تا 35 سالگی جشنواره را جشن بگیرند و دوباره یکی از بزرگترین جشنواره های قایق اژدها در جهان را تجربه کنند.

این رویداد خانواده دوست دارای ترکیب 100٪ محلی جدید TD Main Stage است. شرکت‌کنندگان از سرفصل‌های Dear Rouge و SABAI و همچنین اجراکنندگان متنوع هیجان‌انگیز در آخر هفته لذت خواهند برد.

TD Main Stage یکی از بزرگترین صحنه های آزاد، فضای باز و مستقل ونکوور است، صحنه ای که اجرای هنرمندان و اجراکنندگانی از جوامع POC، بومی، و 2SLGBTQAI+ را به نمایش می گذارد.

در اینجا لیست رویدادهای 2023 آمده است:

شنبه، 24 جون، – Headliners Dear Rouge and Sabai، به علاوه Kimmortal، Coast Wolf Pack، Mikey Jose، Ludic، Hayley Wallis and the Bright Futures، و Eagle Song Dancers

یکشنبه، 25 جون،Ricecake: Summer Solstice and Festival Wrapup Party، plus Missy D، Fionn، Van Lefan، Vancouver Chinese Music Ensemble و مهمانان دیگری که اعلام می‌شوند.

تقریبا 200 تیم با 5000 مسابقه دهنده در رویداد امسال حضور خواهند داشت.

و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد جشنواره قایق‌های اژدها Concord Pacific، می‌توانید یک تکه کیکی که در محله چینی‌ها توسط Boss Bakery در روز شنبه، ۲۴ جون ساعت ۱۲ بعد از ظهر توسط Concord Pacific درست می شود، تهیه کنید.

Concord Pacific Dragon Boat Festival 2023
زمان: 24 و 25 جون 2023
ساعت: زمان های مختلف
مکان: Concord Pacific Place, Creekside Park, and False Creek, Vancouver
ورودی: رایگان

Call Now Button