30 جاذبه گردشگری در ونکوور که باید حداقل یک بار از آنها دیدن کنید

در این مقاله با ما همراه باشید تا با لیستی از محبوب ترین جاذبه های توریستی ونکوور آشنا شوید.

Vancouver Aquarium
در آکواریوم Stanley Park، بزرگترین آکواریوم در کانادا با زیباترین، رنگارنگ ترین و منحصر به فرد ترین گونه های دریایی از شمال غرب اقیانوس آرام آشنا شوید.

Rogers Arena
یک کنسرت یا بازی Canucks را در محبوب‌ترین مکان ونکوور تماشا کنید.

English Bay
یک روز را به آفتاب گرفتن و تماشای مردم در امتداد نمادین ترین ساحل شهر بگذرانید.

2010 Winter Olympic Cauldron
این سازه شیشه ای مرتفع یک جاذبه توریستی محبوب است که تاریخ المپیک ونکوور را به مردم محلی و بازدیدکنندگان یادآوری می کند.

Vancouver Art Gallery
جدیدترین نمایشگاه ها را در گالری ببینید و نگاهی به یکی از زیباترین و تاریخی ترین ساختمان های شهر بیندازید.

Vancouver Public Library
در داخل کتابخانه عمومی مرکزی ونکوور قدم بزنید، ساختمانی پر از کتاب، مجلات، استودیوها، و غیره با الهام از کولوسئوم.

Dr. Sun Yat-Sen Classical Chinese Garden
در این مکان آرام در قلب محله چینی ها به زمان و مکان دیگری منتقل می شوید.

Marine Building
به داخل خیابان 355 Burrard بروید و با آسانسور به طبقه دوم بروید و منظره ای غیر واقعی را از بالای این ساختمان که بلندترین ساختمان امپراتوری بریتانیا در زمان تکمیل آن در سال 1930 بود، ببینید.

Sunset Beach
در امتداد دیوار دریا قدم بزنید و غروب خورشید را در Sunset Beach ببینید.

BC Place
در زیر سقف تاج مانند BC Place، می‌توانید یک بازی فوتبال، یک بازی فوتبال آمریکایی یا فقط تالار مشاهیر و موزه ورزش BC را تماشا کنید.

Lost Lagoon
باغ‌های اطراف Lost Lagoon را در Stanley Park کاوش کنید و با حیات وحشی که این مکان را خانه می‌نامند، ملاقات کنید، در حالی که در اطراف قدم می‌زنید لاک‌پشت‌ها، غازها، اردک‌ها و موارد دیگر را مشاهده می‌کنید.

Rhode House Museum
وارد یک خانه بازسازی شده ویکتوریایی شوید و با نحوه زندگی ونکووری ها در قرن نوزدهم آشنا شوید.

Robson Square
فواره‌ها، محوطه‌سازی، معماری و پیست Robson Square درست در قلب شهر را کاوش کنید، جایی که دادگاه‌های حقوقی استانی را نیز خواهید یافت.

Vancouver Lookout
با آسانسور شیشه‌ای به بالای Vancouver’s Harbour Centre بروید و از مناظر دیدنی لذت ببرید یا در رستوران گردان Top of Vancouver غذا بخورید.

Canada Place
لنگر انداختن کشتی‌های کروز را تماشا کنید، FlyOver Canada را بررسی کنید، و در امتداد اسکله در Canada Place قدم بزنید، پنج بادبان آن نشانه‌ای از خط افق شهر ونکوور هستند.

Capilano Suspension Bridge
در سراسر پل معلق قدم بزنید و با ترس از ارتفاع روبرو شوید و مناظر دیدنی Capilano River، دره عمیق و جنگلی که شما را احاطه کرده اند ببینید.

Granville Island
یک روز را صرف غذا خوردن در بازار Granville Island و گشت و گذار در اطراف برای یافتن جواهرات پنهان در میان بسیاری از صنعتگران، فروشگاه های تخصصی و رستوران های این منطقه کنید.

The Shipyards District
سوار اتوبوس دریایی به سمت نورث ونکوور شوید و اسکله Lonsdale، کشتی‌سازی‌ها و محله Lower Lonsdale را کاوش کنید. از گالری‌ها و فروشگاه‌ها گرفته تا رستوران‌ها و پارک‌ها، می‌توانید همه این کارها را انجام دهید و در عین حال منظره‌ای باورنکردنی از ونکوور را در آن سوی آب ببینید.

Science World
یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها با بچه‌ها، در یک بعد از ظهر بارانی به Science World سر بزنید تا از آن لذت ببرید و درباره دنیای اطرافتان بیشتر بدانید.

Queen Elizabeth Park
از منظره از بالا لذت ببرید و بقیه روز را به کاوش در باغ‌ها و گلخانه های گرمسیری در این پارک محبوب بگذرانید.

Grouse Mountain
چه برای اسکی، پیاده‌روی یا تماشای منظره اینجا باشید، Grouse Mountain که در نزدیکی شهر است، اما وقتی در میان ابرها هستید، مانند یک دنیای دورتر به نظر می‌رسد.

Sea to Sky Gondola
از مسیرهای پیاده‌روی و پل‌های معلق گرفته تا نقاط دیدنی و موارد دیگر، بازدیدکنندگان و مردم محلی باید حداقل یک بار تله کابین Sea to Sky را ببینند.

H.R. MacMillan Space Centre
یکی دیگر از جاذبه‌های عالی برای خانواده‌ها با بچه ها، این است که می‌توانید جهان را فراتر از محدودیت‌های جوی کاوش کنید. اگر می‌خواهید آسمان را با تلسکوپ تماشا کنید، شب‌ها از آن دیدن کنید!

Richmond Night Market
گرسنه به این بازار فصلی بیایید و مجموعه ای سرگیجه آور از غذاهای الهام گرفته از ده ها غذای آسیایی را بچشید.

VanDusen Botanical Garden
هرگز زمان بدی در سال برای دیدن آنچه در VanDusen شکوفا، رشد کرده یا درخشان است وجود ندارد.

Lions Gate Bridge
یکی از نمادین‌ترین پل‌های ونکوور، که در ابتدا توسط شرکت آبجوسازی Guinness در دهه 1930 توسط همان شخصی که San Fransisco’s Golden Gate Bridge را طراحی کرد، ساخته شد، این نقطه در تور Stanley Park یا در مسیر کاوش شمال یکی از مکان‌های دیدنی است.

False Creek
زیاد طول نمی‌کشد که کل طول False Creek، از Vanier Park در امتداد ورودی تا Sunset Beach را پیاده‌روی کنید، و این امتداد دیواره‌ی دریا بینشی عالی درباره‌ی ونکوور به شما می‌دهد.

Yaletown
این محله کوچک تمام آجری، خانه برخی از پرشورترین بارهای شهر، پاسیوهایی است که می‌توانید ببینید و رستوران‌های برنده جایزه شهر است.

UBC
پردیس UBC Vancouver که به طور مداوم یک دانشگاه با رتبه برتر است، به دلیل تمام هنر، معماری، ویژگی‌های پنهان و زیبایی طبیعی آن ارزش بررسی را دارد.

Gastown
این محله تاریخی دارای خیابان‌های سنگ‌فرش، فروشگاه‌های مجلل، رستوران‌های هوس انگیز و هنر و فرهنگ فراوان است. شما می توانید ساعت بخار را به طور کامل نادیده بگیرید، و تنها به دیدن عکس آن اکتفا کنید. در عوض، برای آشنایی با تاریخ واقعی ونکوور به Gaoler’s Mews بروید.

Call Now Button