دو راه جدید مهاجرت اقتصادی به کانادا برای پناهندگان ماهر

کانادا سعی دارد از طریق برنامه های آزمایشی تحرک اقتصادی (EMPP) و ایجاد فرصت ‌های بیشتر برای پناهندگان ماهر و استفاده از تحصیلات، آموزش و تجربیات آنها برای ادامه شغل شان در کانادا، از استعداد آنها بهره ببرد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا گفت، دو مسیر جدید EMPP راه‌اندازی شده و داوطلبان می ‌توانند از طریق آن درخواست دهند. این امر به کانادا اجازه می دهد هم مهاجرت اقتصادی خود را افزایش داده و مشاغل مورد تقاضا را پر کند، و هم به تعهدات بشردوستانه خود عمل کند.

مسیر جدی EMPP موانع را کاهش داده است زیرا افراد برای ارسال درخواست خود، نیازی به تجربه کاری در کانادا ندارند.

دو مسیر جدید یکی برای کاندیداهایی است که پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی دارند و دومی برای پناهندگان بسیار ماهر بدون پیشنهاد شغلی است.

کارفرمایان کانادایی نیز می توانند از این طریق کاندیداهای واجد شرایط را برای پر کردن طیف گسترده ای از مشاغل مورد تقاضا از جمله کمک پرستار، کارکنان پشتیبانی شخصی، دستیاران مراکز مراقبت طولانی مدت، مهندسان نرم افزار، طراحان وب، مهندسان مکانیک و برق، کارگران تدارکات و انبارها، کارگران گردشگری، و رانندگان کامیون و دلیوری استخدام کنند.

برنامه EMPP به پناهندگان این فرصت را می دهد تا از مهارت های خود نهایت استفاده را برده و زندگی خود و خانواده هایشان و همچنین جوامع و محل کار خود را بهبود بخشند.

برای درخواست EMPP از طریق مسیر پیشنهاد شغلی کاندیداها باید حداقل شرایط لازم برای زبان، تجربه کاری و تحصیلات را داشته باشند. آنها نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر ارزیابی مدرک تحصیلی یا مدرکی مبنی بر داشتن بودجه مالی ندارند.

برای درخواست EMPP از طریق جریان مهارت های فدرال EMPP بدون پیشنهاد شغلی، کاندیداها باید شرایط بالاتری را برای زبان، تجربه کاری و تحصیلات داشته باشند زیرا پس از ورود به کانادا باید کار پیدا کنند. آنها همچنین باید مدرکی مبنی بر ارزیابی مدارک تحصیلی ارائه دهند و مقدار مشخصی بودجه در دسترس داشته باشند تا نشان دهند که می توانند از پس هزینه های خود در کانادا برآیند.

برای آسان شدنEMPP برخی کارمزدها دریافت نمی شوند، اعتبارسنجی تجربه کاری آسان تر شده، و کاندیداها اجازه استفاده از وام برای تأمین هزینه‌های سفر و هزینه های اسکان را دارند.

Call Now Button