اخطار جدی اداره هواشناسی برای آتش سوزی گسترده

در حالی که چندین مکان در سراسر شرق کانادا شاهد آب و هوای طوفانی و ناآرام در آخر هفته طولانی جولای خواهند بود، استان زیبای ما عمدتاً آفتابی به نظر می رسد.

بر اساس پیش‌بینی سراسری Weather Network، انتظار می‌رود B.C.’s interior در طول تعطیلات شاهد گرم‌ترین دماهای کانادا باشد و بالاترین دمای روزانه تا اواسط 30 درجه افزایش یابد.

درB.C. انتظار می رود شاهد افزایش دما باشیم، همچنین انتظار می رود کاملاً خشک باشد. انتظار می‌رود تنها گوشه شمال غربی استان شاهد مقداری بارش باشد.

در حالی که پیش‌بینی دمای آفتابی ممکن است برای افرادی که به دنبال ساحل هستند، یک موهبت باشد، اما شرایط خشکی منجر به “خطر آتش سوزی شدید” در بخش قابل توجهی از استان خواهد شد.

Environment Canada مترو ونکوور، دمای هوای ساحلی و آفتابی را در اواسط 20 و دمای مناطق داخلی را نزدیک به 30 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می کند.

مسافرانی که به انتاریو می روند ممکن است با آب و هوای طوفانی و ناآرام روبرو شوند، باید خود را برای چند دور باران و رعد و برق آماده کنید. بارندگی به سرکوب دود شدیدی که به سراسر استان‌ها سرایت کرده است کمک می‌کند.

در Atlantic Canada نیز خطر بارش باران و طوفان وجود دارد.

حتی این احتمال وجود دارد که در برخی از نقاط کانادا در تعطیلات آخر هفته برف ببارد، اگرچه این احتمال در ارتفاعات پایین‌تر بسیار کمتر است. آخرین باری که در روز کانادا برف بارید در مناطق شمالی بریتیش کلمبیا و آلبرتا در سال 2020 بود.

Call Now Button