Canada Day در نورث ونکوور

در 1 جولای هر سال جشن های Canada Day در سرتاسر Lower Mainland از جمله در Shipyards و منطقه Lower Lonsdale در نورث ونکوور برگزار می شود.

در سه دهه گذشته، Rotary Club of Lions Gate میزبان جشن‌های اصلی Canada Day در نورث ونکوور بوده است. این سازمان خدمات محلی دوباره در سال 2023 بازگشته و جشن‌های امسال در Shipyards برگزار می‌شود.

در سال 2023 رویداد Canada Day در نورث ونکوور بین ساعت 11:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر برگزار می شود. این یک رویداد رایگان با موسیقی زنده و اجراهای دیگر است. همچنین کامیون های مواد غذایی، نمایشگاه های هنری و انواع چیزهای مناسب خانواده برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. این یک رویداد عالی در یک مکان شگفت انگیز است و به شدت توصیه می شود!

در گذشته، جشن‌های اصلی Canada Day در نورث ونکوور در Waterfront Park برگزار می‌شد، جایی که Rotary Club of Lions Gate میزبان یک بعد از ظهر با موسیقی زنده و فعالیت‌های خانوادگی بود. سال گذشته، Rotary Club میزبان فعالیت‌های رایگان Canada Day در Shipyards بود و این کار را دوباره در سال 2023 در این مکان جدید انجام خواهد داد.

در Shipbuilder’s Square بعدازظهر موسیقی زنده از جمله با چند گروه موسیقی بومی وجود دارد. در امتداد اسکله و روبروی Polygon Gallery چیزهای دیگری نیز برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. در Shipyard Commons جایی که در زمستان پیست اسکیت است، یک پارک آبپاش وجود دارد. همچنین در این منطقه تعدادی کامیون مواد غذایی وجود دارد. فعالیت‌های مناسب برای کودکان امسال در مقابلPolygon Gallery در Cates Deck انجام می‌شود.

چند گروه بومی محلی به همراه Melanie Dekker خواننده و ترانه‌سرا کانادایی و گروه Mostley Marley که هر دو سال گذشته نیز اجرا کردند، قرار است جمعیت را در رویداد 2023 سرگرم کنند.

اجراهای زنده در Rotary Stage در رویداد سال 2023 شامل موارد زیر است:

• 12:00 pm – Melanie Dekker
• 1:00 pm – Blazing Eraz
• 2:00 pm – Randy Swallow
• 3:00 pm – Mostly Marley (a North Shore classic Reggae band)

علاوه بر موارد فوق، J.P. Fell Pipe Band برنامه روز تعطیل را آغاز می‌کند. همچنین یک استقبال رسمی توسط نمایندگان Squamish and Tsleil-Waututh First Nations وجود دارد. دیگر مقامات محلی نیز سخنرانی های کوتاهی دارند و گروه های بومی Eagle Song Dancers (Spakwus Slolem) و Bitterly Divine نیز اجرا می کنند.

Call Now Button