کمبود غریق نجات در استان BC

کل کشور با کمبود نجات غریق مواجه است، اما بسیاری از شهرداری ها در B.C. توانسته اند فهرست کاملی از افراد را برای این فصل به خدمت بگیرند.

با توجه به اینکه بسیاری از استخرهای روباز در حال حاضر باز هستند، شهرها و شهرداری ها باید برای جذب ناجیان غریق جدید و حفظ نجات غریق های موجود خلاقیت به خرج دهند.

Kimiko Hirakida مدیر برنامه‌های شنا و کمک‌های اولیه در Lifesaving Society می‌گوید، نجات غریق آن بیرون وجود دارد، تعداد زیادی از متخصصان جوان هستند که به دنبال کار هستند.

او می‌گوید، در سال 2022، جامعه نسبت به سال 2019، ناجیان غریق بیشتری را آموزش داده است. این خبر بسیار بسیار امیدوارکننده بود.

Hirakida خاطرنشان می کند، آموزش ناجیان غریق و مربیان شنا در طول همه گیری COVID-19 متوقف شد.

ما بیش از دو سال قادر به آموزش نجات غریق و مربیان شنا نبودیم. جذب و حفظ این متخصصان تغییر کرده است و نسل جدیدتر شیفت‌های کوتاه‌تر یا کمتری می‌خواهد.

Hirakida می‌گوید: آنها ممکن است ساعت‌های متفاوتی را نسبت به آنچه قبلاً در صنعت به آن عادت کرده‌ایم، جستجو کنند. نسل جدیدتری که وارد می‌شوند، تعادل بین کار و زندگی واقعاً قوی دارند، زیرا آن‌ها کووید را در دوره‌ای بسیار حساس از زندگی خود پشت سر گذاشته‌اند و اهمیت وقت گذاشتن برای خود را درک می‌کنند.

به گفته Hirakida ، شهرداری ها، شرکت های وابسته و استخرها باید انعطاف پذیر باشند و همه چیز را تنظیم کنند.

او می گوید: برای شهرداری ها و کارفرمایان مختلف مهم است که با کارمندان خود انعطاف پذیر باشند تا نشان دهند محل کار انعطاف پذیری ارائه می دهند.

این شامل شیفت‌های انعطاف‌پذیر برای افراد مسن‌تر است که می‌خواهند در کنار سایر مشاغلی که دارند کار کنند.

او می گوید، حفظ غریق غریق قبلی نیز در حال حاضر بسیار مهم است. باید برای آن دسته از کارکنانی که در طول همه گیری با شما همراه بوده اند ارزش قائل شوید.

Port Coquitlam توانست تمام ناجیان غریق مورد نیاز خود را استخدام کند و حتی تصمیم منحصر به فردی گرفت تا استخر روباز خود را به صورت رایگان به ساکنانش ارائه دهد.

شهردار Brad West از تلاش هایی که شهر انجام داده است خرسند است.

او می‌گوید: ما خیلی زود متوجه شدیم که این یک مشکل خواهد بود. ما روند کمبود نجات غریق در آمریکای شمالی را دیدیم و بنابراین کارکنان ما خیلی سریع برای اجرای یک تلاش ویژه برای استخدام نجات غریق اقدام کردند.

او معتقد است، شروع زودهنگام استخدام، کلید موفقیت آنها بود. فقط در چند هفته گذشته، ما توانستیم پنج غریق اضافی را استخدام کنیم تا به تیم فعلی خود اضافه کنیم.

Port Coquitlam همچنین یک برنامه نجات غریق جوان را آغاز و روی جوانان سرمایه گذاری کرده با این امید که وقتی به سن مناسب رسیدند نجات غریق باشند و با آنها بمانند.

وست ونکوور نیز در سال جاری روند غربالگری و استخدام خود را افزایش داد.

Natalie Roizman سخنگوی منطقه می گوید: به جای هر سه ماه یک بار، امسال ما سعی می کنیم هر شش هفته یک بار کارمندان جدید استخدام کنیم و تأثیر مثبتی از آن دیده ایم. این کار تعداد کارکنانی را که می‌توانند در تابستان امسال در سواحل کار کنند، نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر کرده است.

در همین حال، یک جامعه در B.C. که سال گذشته برای آوردن نجات غریق تلاش می کرد، امسال تصمیم گرفت تغییری ایجاد کند.

Stephanie Trasolini مدیر خدمات و امکانات تفریحی در شهرداری New Westminster می‌گوید، یک برنامه بورسیه تحصیلی جدید ایجاد شده است که در آن به افراد برای گذراندن دوره‌های نجات غریق جذب می‌شود. پس از تکمیل، آنها به عنوان کارمند استخدام خواهند شد.

Call Now Button