قابلیت گذاشتن استوری از ماه آینده به تلگرام اضافه می‌شود

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در بیانیه‌ای اعلام کردن، قابلیت گذاشتن استوری در اوایل ماه آینده‌ی میلادی به این اپلیکیشن اضافه می شود. به گفته دورف، کاربران برای سال‌ها خواستار اضافه شدن استوری به تلگرام بوده اند.

دورف گفت، تلگرام در ابتدا مخالف استوری بود، چون این قابلیت در تمامی پلتفرم‌های دیگر ارائه می شود، اما در نهایت تصمیم گرفت به درخواست کاربران گوش دهد.

کاربران تلگرام می‌توانند تعیین کنند استوری‌ها را چه افرادی ببینند. می‌توانید نمایش استوری‌ها را عمومی یا محدود به فهرست مخاطبین کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از دوستان نزدیک‌تان را انتخاب کنید تا استوری‌ها فقط برای آن‌ها به‌نمایش در بیاورید.

استوری‌های تلگرام در بالای فهرست چت‌ها نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید استوری‌ها را به منوی Hidden در بخش مخاطبین منتقل کنید تا در صفحه نمایش نشان داده نشوند.

کاربران می‌توانند کپشن و لینک به استوری‌های خود اضافه کنند. تگ کردن کاربران دیگر در استوری نیز امکان‌پذیر است. همچنین استوری تلگرام قابلیتی مشابه اپلیکیشن BeReal دارد و به شما امکان می‌دهد عکس و فیلم را به‌صورت همزمان ازطریق دوربین گوشی و سلفی بگیرید.

کاربران می‌توانند زمان منقضی‌شدن استوری را از بین ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت تعیین کنند. همچنین کاربران تلگرام می‌توانند استوری‌ها را به‌صورت دائمی در صفحه‌ی پروفایل خود به‌نمایش دربیاورند.

تلگرام همچنین قصد دارد بعدا ارسال پست‌های کانال در استوری‌ها را ممکن کند. دورف می‌گوید، قابلیت استوری آغاز عصر جدیدی در تاریخ تلگرام است.

Call Now Button