دختر16 ساله ای که در مسیرهای پیاده روی Golden Ears Park گم شده بود، بعد از 2 روز خودش بدون جراحت از جنگل بیرون آمد

Esther Wang، 16 ساله، روز سه شنبه به همراه سه نفر دیگر در پارک Maple Ridge در حال پیاده روی بود.

گروه حوالی ساعت 2:45 بعد از ظهر آن روز به دیدبان Steve رسیدند. هنگامی که آنها به سمت کمپ برمی گشتند، پس از حدود 15 دقیقه پیاده روی، رهبر گروه متوجه گم شدن Wang شد. آنها برای جستجوی Wang به منطقه بازگشتند اما نتوانستند او را پیدا کنند. لیدر به سمت ورودی مسیر حرکت کرد تا به پارکبان و پلیس اطلاع دهد.

Supt. Int. Wendy Mehat در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، اکنون Esther Wang پیدا شده است. او سالم، خوشحال و در کنار خانواده است. این بهترین نتیجه ممکن برای ما است.

شانزده تیم از سراسر Fraser Valley و Lower Mainland تا کریدور Sea to Sky در جست و جو شرکت کردند. Golden Ears Park با بیش از 62000 هکتار یکی از بزرگترین پارک های بریتیش کلمبیا است.

Ridge Meadows RCMP به خبرنگاران گفت، Wang از East Canyon، مسیری که در آن گم شده بود، خارج شده است. پدر و مادرش اولین کسانی بودند که به او سلام کردند.

به گفته Mehat ، او بسیار خسته بود.

Ridge Meadows Search and Rescue هدایت جست و جو را بر عهده داشت. پلیس گفت، Wang حدود ساعت 9:30 شب، 54 ساعت پس از ناپدید شدنش، پیدا شد. او توسط آمبولانس بی سی در محل حادثه مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی به خانواده اش تحویل داده شد.

پلیس گفت، Wang هیچ آسیبی ندیده، فقط پشه او را نیش زده است.

Mehat افزود: خانواده وی از تمامی امدادگران اولیه و گروه های جستجو و نجات صمیمانه تشکر کرده اند.

Ryan Smith، مدیر تیم جستجو و نجات Ridge Meadows گفت، زنده ماندن Wang خبر بسیار خوبی است.

Smith خاطرنشان کرد، آب و هوا احتمالاً به زنده ماندن Wang کمک کرده و او از نظر بدنی آماده بوده است.

منطقه جست‌وجو شیب‌دار و دارای جنگل‌های انبوه بود، که آشکارا تلاش‌های جستجو را مختل کرد. همچنین یک تاج درخت قوی در بالای آن وجود دارد که باز هم استفاده از هلیکوپترها و پهپادهای ما را محدود می کند.

Call Now Button