فصل پشه‌ها امسال بدتر از سال های گذشته است

فصل پشه‌ها در انتاریو و جاهای دیگر امسال بازگشته است، به لطف دمایی که به سرعت از سرد به گرم تغییر کرد، مقدار زیادی آب حاصل از برف ذوب شده و چند روز بارانی را به آن اضافه کنید تا شرایط برای این موجودات گزنده، خون‌خوار و ناقل بیماری مهیا شود، تا تخم‌های خود را در آن استخرهای راکد بگذارند و شروع به تکثیر کنند.

اما اخیراً، یکی از کاربران TikTok به نام Finch (@afinchmerely) ویدیویی را پست کرده است که در آن از مزایای Mosquito Dunks، یک محصول ساده که از بالغ شدن لارو پشه جلوگیری می کند، ویدیویی پست کرده است.

او با خوشحالی می گوید، در حیاطم حتی یک پشه من را نیش نزده است. او یک سطل آب را نشان می دهد که یک شی کوچک پوکه مانند درون آن است.

او می گوید Mosquito Dunk از بلوغ پشه ها جلوگیری می‌کند. پشه‌ها می‌آیند تخم‌هایشان را اینجا می‌گذارند و این پایان خط آنهاست. و من از حیاط پشتی خود لذت می برم.

Mosquito Dunks که گاهی اوقات به نام Insect Briquets شناخته می‌شوند، حاوی گروهی از باکتری‌ها هستند که سمومی تولید می‌کنند که در از بین بردن گونه‌های مختلف پشه‌ها و مگس‌های سیاه مؤثر هستند، در حالی که تقریباً هیچ تأثیری بر سایر ارگانیسم‌ها ندارند.

چک‌لیست‌ اجتناب از پشه‌ها، اغلب پوشیدن لباس‌های بلند و با رنگ روشن (رنگ‌های تیره برای حشرات جذاب‌تر هستند) و یا لباس‌های تنگ و همچنین دوری از پاتوق‌های آن‌ها در ساعات اولیه صبح و شب، زمانی که بیشترین فعالیت را دارند، توصیه می‌کنند.

نکته دیگر این است که آب راکد را جمع کنید. از جمله تعمیر شیلنگ‌های باغچه‌ای که نشتی دارد، پوشاندن بشکه‌های باران و برگرداندن قایق‌ها.

اما Finch به شما پیشنهاد می‌کند که حداقل کمی آب راکد در اطراف نگه دارید. فقط مطمئن شوید که یک Dunk در آن قرار داده اید.

Call Now Button