یک مهمانی خیابانی خانوادگی و رایگان در محله چینی‌های ونکوور

یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های تابستانی چندفرهنگی شهر در ماه جولای برگزار می شود و وعده می‌دهد که تعطیلات آخر هفته‌ای عالی برای کل خانواده باشد.

بیست و یکمین جشنواره محله چینی ونکوور در روزهای شنبه 15 و یکشنبه 16 جولای، با انواع فعالیت ها و سرگرمی های زنده برگزار می شود.

ده‌ها هزار نفر از شرکت‌کنندگان هر سال خیابان‌های Columbia و Keefer را برای جشنواره پر می‌کنند و برگزارکنندگان برای حضور گسترده دیگری در سال جاری هیجان‌زده هستند.

Syrus Lee و Chris Chan از هیئت مدیره Vancouver Chinatown BIA در بیانیه ای گفتند: Vancouver Chinatown Festival رویداد تابستانی ما و یک سنت سالانه گرامی برای جامعه محلی ما است. دیدن هجوم بازدیدکنندگان در سال گذشته شگفت انگیز بود، جایی که محله چینی ها را به عنوان محله ای فراگیر، پایدار و انعطاف پذیر به نمایش گذاشتیم.

جشن امسال شامل eye dotting و رقص شیر توسط Mah Society، نمایشگاه آکواریوم ونکوور، فروشندگان و فرصتی برای رفتن به تور Historial Chinatown Heritage Walking به میزبانی Bob Sung از A Wok Around است.

Lee و Chan اضافه کردند، تیم ما سخت روی برنامه نویسی کار کرده است. موارد مورد علاقه‌ ی سال گذشته شامل giant mahjong و اجراهای زنده باز می گردند.

ما همچنین از ایجاد یک منطقه کامل برای بچه ها، از جمله حیوانات مزرعه، هیجان زده هستیم. و از همه مهمتر، ما مفتخریم که مجموعه ای باورنکردنی از صنعتگران محلی داریم که امسال در اولین بازار صنعتگران به ما می پیوندند.

کسب‌وکارهای شرکت‌کننده عبارتند از Bon Mano Bon، Doodles by Naomi Studios Inc.، Ember Hong Kong Barbeque، Holy Duck Chili، Humblebee Meady، Minimakers، Inc.، Ollie & Co.، Sweet U Bakery، و Wisconsin Ginseng Co.

هیچ مهمانی خیابانی بدون غذاهای خوشمزه کامل نمی شود و Vancouver Chinatown Festival این را در نظر دارد. علاوه بر حمایت از رستوران‌ها و کافه‌های محله، می‌توانید از هشت کامیون محبوب غذا که در کنار صحنه اصلی مستقر هستند، بازدید کنید.

مجموعه کامیون های مواد غذایی امسال شامل Chickpea Food Truck، Hugs Mini Donuts، Indish Foods Inc.، Juicy Green Express Inc.، Say Hello Sweets، و Tokyo Katsu-sand است.

Vancouver Chinatown Festival 2023
زمان: 15 و 16 جولای 2023
ساعت: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر
مکان: Columbia Street and Keefer Street, Vancouver
رایگان

Call Now Button