رونمایی از عینک هوشمند موتورسیکلت ConnectedRide شرکت BMW با قیمت ۷۵۰ دلار

تاکنون شرکت های بسیاری برای تولید عینک هوشمندhead-up نمایشگر برای موتورسواران تلاش کرده اند.هفته گذشته BMW Motorrad در مراسم BMW Motorrad Days در برلین از عینک هوشمند ۶۹۰ یورویی خود رونمایی کرد.

این عینک هوشمند از طریق بلوتوث و یک اپلیکیشن به گوشی هوشمند متصل و با استفاده از فناوری نمایشگر head-up، اطلاعات را روی لنز عینک نمایش می‌دهد.

برخی از اطلاعات نمایش داده شده می‌تواند واقعاً مفید باشند، به ویژه اطلاعات مربوط به GPS، سرعت فعلی و محدودیت سرعت، که در یک محیط ناآشنا، باعث موتور سواری ایمن‌تر خواهد شد.

از معایب این عینک آن است که باتری‌ها فقط ده ساعت شارژ نگه داشته، و اگر کاربر قصد داشته باشد یک روز کامل موتورسواری کند، باید از پاوربانک استفاده کند یا در زمان توقف آن را شارژ کند.

عینک ها یک رنگ هستند، اما هر جفت با دو مجموعه لنز (۱ x لنز رنگی و ۱ x 85٪ لنز شفاف) ارائه می شوند، آنها در دو اندازه (M + L) موجود هستند. پدهای بینی آنها با طیف گسترده ای از کلاه ایمنی هماهنگ هستند.

اگر کسی سوار یک BMW مدرن امروزی باشد، می‌تواند با استفاده از مولتی کنترلر روی دسته موتور سیکلت تنظیمات عینک را هنگام سواری انجام دهد.

BMW Motorrad همچنین دو مجموعه از لنزهای UVA/UVB تایید شده را به همراه قاب عرضه می کند. یک مجموعه از لنزها 85% شفاف بوده و می تواند به ویژه برای کلاه ایمنی با آفتابگیر یکپارچه استفاده شود. مجموعه دیگر دارای لنزهای رنگی است که عینک هوشمند را به یک عینک آفتابی عالی تبدیل می کند.

Call Now Button