یک رستوران لگویی به ونکوور می‌آید

پاپ آپ جدید برگر الهام گرفته از لگو به نام Brick Burger احتمالا مکانی مناسب برای یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد خواهد بود.

این تجربه به عنوان یک رویداد دو روزه سرگرم کننده از 30 سپتامبر در مکانی در خیابان East Georgia در Downtown Vancouver شروع می‌شود.

این پاپ‌آپ برخی از همبرگرهای بسیار جالب را با الهام از آجرهای LEGO نمایش می‌دهد. دقیقا به چه شکل است؟ در Brick Burger شما برگرهای مربعی با نان های رنگارنگ به شکل تکه های لگو می خورید.

مشخص نیست که بتوانید آنها را به هم قفل کنید و از آنها یک برج، دیوار یا حتی هواپیما بسازید. اما آیا یک همبرگر لگویی، عالی نخواهد بود؟

بر اساس تصاویری که آنها در شبکه های اجتماعی قرار داده اند، غذا تنها چیزی نیست که از لگوهای دانمارکی الهام گرفته شده است. کل فضای داخلی این مکان لگو است، الگوهای آجری رنگارنگ که تقریباً هر سطحی را پوشانده است.

این پاپ‌آپ همچنین دارای مسابقات لگو سازی است که در آن می‌توانید مهارت‌های خود را در ساخت و ساز نشان دهید و جوایز شگفت‌انگیزی برنده شوید. بنابراین اگر در مورد مهارت های لگو خود مطمئن هستید، این جایی است که باید آن را بررسی کنید.

و اگر در ونکوور نیستید، یک Brick burger نیز در ماه اکتبر در تورنتو افتتاح خواهد شد. بنابراین، افرادی که در این شهر هستند، می توانند از غذاهای شگفت انگیز الهام گرفته از لگو لذت ببرند.

Call Now Button