باشگاه اینتر میامی از نابغه آرژانتینی خود رونمایی کرد

باشگاه اینتر میامی فلوریدا در میان شوق و شور ۲۰۰۰۰ نفر از هوادارانش در ورزشگاه DRV PNK، از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی‌اش، رونمایی کرد.

در این مراسم که با پرواز پهبادها و آتش‌بازی همراه بود، پیراهن شماره ۱۰ تیم به برنده هفت توپ طلای فوتبال اروپا اهدا شد.

مسی ۳۶ ساله با قراردادی تا پایان سال ۲۰۲۵ به لیگ ملی فوتبال آمریکا پیوست. وی در سخنانی کوتاه به زبان اسپانیایی از هواداران تشکر کرد و گفت، بی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات و رقابت کردن هستم.

مسی در این تیم به سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی اسپانیایی، ملحق می‌شود، بازیکنی که همراه با او در بارسلونا بازی می‌کرد و قرارداد هر دوی آن‌ها با تیم آمریکایی تا سال ۲۰۲۵ است.

لیونل مسی برای بارسلونا ۶۷۲ گل زد و همراه با این تیم ۱۰ بار قهرمان لالیگا، ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان و ۷ بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

تام بردی، برنده هفت مسابقه سوپربال فوتبال آمریکایی و استفن کری، قهرمان چهار دوره ان‌بی‌ای، در پیام‌هایی ویدئویی ورود مسی به آمریکا را تبریک گفتند.

ورزشگاه DRV PNK که موقتا در اختیار اینتر میامی است، ۱۸۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و در کنار ورزشگاه «پی‌پل پارک» سان خوزه ارثکوئیک در کالیفرنیا، کوچک‌ترین ورزشگاه مورد استفاده تیم‌های حاضر در ام‌ال‌اس است.

مسی از پاری‌سن‌ژرمن به اینتر میامی آمده و در طی دو سال حضورش در این تیم در ۷۵ بازی ۳۲ گل زد.

در ماه جون الهلال عربستان پیشنهادی سه ساله با ارزشی بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار به مسی داد، که او این پیشنهاد را رد کرد.

دیوید بکام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، امضای قرارداد با مسی را رویایی نامید که محقق شد.

Call Now Button