بزرگترین جشنواره گل‌های آفتابگردان در ابوتسفورد

اگر دوست دارید در میان دریایی از گل‌ غرق شوید، زمان برگزاری رویداد Lakeland Flowers و افتتاحیه جشنواره گل تابستانی ابوتسفورد بریتیش کلمبیا فرا رسیده است. پس از موفقیت چشمگیر جشنواره لاله‌های ابوتسفورد، آنها با بزرگترین جشنواره گل‌های تابستانی در منطقه Lower Mainland میزبان شما خواهند بود.

این جشنواره در فضایی به وسعت ٤٥ هکتار برگزار می شود و در سه نقطه مختلف، فعالیت‌های مختلفی را تدارک دیده است.

سه بخش مختلف رویداد جشنواره گل تابستانی ابوتسفوردِ شامل موارد زیر است:

سرزمین معطر: ابتدا با قدم زدن در مزارع اسطوخودوس، وارد سرزمین عجایب معطر شوید. خود را برای مسحور شدن در مزارع رویایی اسطوخودوس آماده کنید، جایی که عطر لطیف اسطوخودوس انگلیسی شما را به بهشت عاشقان اسطوخودوس منتقل می‌کند.

کهکشان آفتابگردان: سپس در دل آفتابگردان‌ها قدم بگذارید و در مکانی به وسعت ٢٠ هکتار به بهشت آفتابگردانی سفر کنید. با بیش از یک میلیون گل آفتابگردان که از ٣٠ گونه مختلف هستند، حس می‌کنید که قرار است به کهکشان آفتابگردان‌ها وارد شوید. اینجا برای طرفداران گل و دوستداران سلفی، بهترین نقطه است.

چمنزار گل‌ها: آخرین توقف در این ماجراجویی، یک چمنزار ١٠ هکتاری از پاستل‌های فاسلیا و دریایی از گل گندم سیاه است که همگی با مجموعه‌ای خیره کننده از گل‌های برجسته تکمیل شده است. اسنپدراگون‌ها، سوزان‌های سیاه‌چشم، گل‌های مخروطی، وودلند سیج و چندین گونه دیگر، همگی در این نقطه حضور دارند.

هزینه بلیط فقط ١٠ دلار و با یک جایزه فوق العاده همراه است، یک دسته گل آفتابگردان ٥ شاخه UPICK که می‌توانید خودتان گل‌های آن را انتخاب کنید!

کودکان زیر ٣ سال برای ورود به مزارع گل نیاز به پرداخت هزینه ندارند. اگر به دنبال تجربه منحصر به فردتری هستید، رویدادهای ویژه‌ای در خارج از ساعات معمولی وجود دارد که می‌توانید بلیط‌های جداگانه‌ای برای آنها تهیه کنید.

زمان:
از امروز تا دوشنبه ٤ سپتامبر ٢٠٢٣

٧ روز در هفته و در تعطیلات باز است

ساعت کاری: ١٠:٠٠ صبح الی ١٨:٠٠ بعد از ظهر

آدرس: Lakeland Flowers، 3663 Marion Rd، Abbotsford، BC V3G 2J6

Call Now Button