کوکتل بار The Flapper Lounge: Speakeasy در New Westminster افتتاح شد

خبر عالی برای افرادی که زمان زیادی را در New Westminster می گذرانند، زیرا به تازگی یک مکان جدید و جالب برای نوشیدن در یک فضای عالی در این محله باز شده است.

Flapper Lounge خود را به‌عنوان یک کوکتل بار به سبک speakeasy معرفی می‌کند که از flapper girls نمادین دهه 1920 الهام گرفته است.

این مکان در اوایل جون در خیابان 759 Carnarvon افتتاح شد و The Flapper Lounge را در طبقه همکف The Metro Hall پشت یک در قرمز خواهید دید. از مهمانان خواسته شده برای ورود یا در بزنند یا با سر به در بزنند و از عبارت عبور “آیا این فلاپ‌هاوس است؟” استفاده کنند.

این سالن دارای منوی سرگرم‌کننده‌ای دارد که شامل نوشیدنی های کلاسیک مانند Corpse Reviver، Whiskey Sour و Manhattanو همچنین نوشیدنی های مدرن و چندین برداشت مختلف از مارتینی است.

در اینجا همچنین می توانید منتظر غذاهای مناسب زمان باشید، مانند In Your Kisser Shrimp Cocktail، classic Waldorf salads، roasted olivesو meatballsباشید.

Flapper Lounge توصیه می‌کند برای اطمینان از دریافت میز، از قبل رزرو کنید.

The Flapper Lounge از چهارشنبه‌ تا شنبه‌ از ساعت 5 بعد از ظهر تا دیروقت باز است (این ساعات ممکن است تغییر کند؛ قبل از رفتن بررسی کنید یا رزرو کنید.)

Call Now Button