استفاده کنندگان از تک چرخه های الکتریکی، از دولت بریتیش کلمبیا می خواهند به آنها اجازه حضور در خیابان ها را بدهد

استفاده کنندگان از تک چرخه های الکتریکی در ونکوور از دولت بریتیش کلمبیا می خواهند، قوانین حمل و نقل خود را اصلاح کند تا حضور وسایل تک چرخ در خیابان ها مجاز باشد.

Bradley Spence مدیر عامل Eevees، از دولت می‌خواهد، برنامه آزمایشی اسکوترهای الکترونیکی را گسترش دهد که شامل تک‌چرخ‌های برقی، تک چرخ‌ها و اسکیت‌بردهای الکترونیکی می شود. او معتقد است این ممنوعیت برای استانی که بر حمل‌ونقل دوستدار محیط‌زیست تمرکز دارد، بی‌معنی است.

در درازمدت، او می‌خواهد قانون وسایل نقلیه موتوری اصلاح شود تا تعاریف جدیدی را برای این وسایل حرکتی جدید وضع شود.

او گفت: دولت باید برای ایجاد این تغییرات سریع‌تر عمل کند و از دادن جریمه مضحک 598 دلاری برای چیزی که اساساً یک EBike یک چرخ است، دست بردارد.

اظهارات Spence پس از آن بیان می‌شود که افسران پلیس ونکوور در ماه‌های اخیر تعداد زیادی جریمه برای کاربران تک چرخه های برقی صادر کرده اند. این جریمه برای استفاده از دستگاه‌ها بدون بیمه صادر شده اند.

برای کاربرانی که جریمه گرفته اند، این وضعیت بسیار ناامید کننده است.

Matthew McCormick گفت، بسیاری از مردم ممکن است این نوع وسیله نقلیه را بخرند، زیرا نمی توانند ماشین بخرند، زیرا نمی توانند بنزین بخرند. این واقعاً به آنها آسیب می رساند.

هنگامی که از وزارت حمل و نقل و زیرساخت BC در مورد این موضوع سوال شد، آنها به سادگی پاسخ دادند تک چرخ های برقی در خیابان های BC قانونی نیستند و فقط می توانند در املاک خصوصی استفاده شوند.

Call Now Button