B.C. Amber Alert: پلیس می گوید آدم ربایی برنامه ریزی شده است، مادر و بچه ها بدون استفاده از امکانات رفاهی زندگی می کنند

پلیس می گوید اطلاعات جدید حاکی از آن است که ربوده شدن Aurora و Joshuah Bolton توسط مادرشان به خوبی برنامه ریزی شده و این سه نفر اکنون با دوست پسر و پدرش در تریلرهایی در جایی دور از امکانات رفاهی عمومی می کنند.

Aurora، 8 ساله، و Joshuah، 10 ساله، طبق برنامه در 17 جولای به پدرشان در Surrey که حضانت آنها را بر عهده دارد بازگردانده نشدند، و پلیس به قدری نگران امنیت بچه ها شد که دو روز بعد هشدار Amber را راه اندازی کرد.

Mounties گفت، کودکان اجازه داشتند با مادرشان Verity Bolton به یک سفر کمپینگ در منطقه Kelowna بروند، اما رزرو اردوگاه لغو شده است.

از آن زمان تا کنون مشاهده های تایید شده ای از آنها در Kelowna، Merritt و Kamloops وجود داشته است. تنها Verity آخرین بار، در یک فروشگاه مواد غذایی Kamloops، در 15 جولای دیده شد.

پلیس تشخیص داد این سه نفر با Robert Bolton پدر Verity و Abraxas Glazov دوست پسر Verity، در سفر هستند. او در حال رانندگی یک پیکاپ Dodge Ram 2500 آبی تیره است و در زمان های مختلف یک تریلر اسب و تریلرهای مسافرتی را یدک می کشد.

Surrey RCMP Sgt. Tammy Lobb گفت، به نظر می رسد این سه بزرگسال و دو کودک در جایی در یک منطقه روستایی در تریلرها زندگی می کنند.

Lobb گفت، بیش از 180 نکته از آغاز تحقیقات ارائه شده است، اما تنها زمانی که کودکان دیده شدند در یک پمپ بنزین Merritt در 7 جولای بود و پلیس و خانواده نگران امنیت و رفاه آنها هستند.

پلیس همچنین روز دوشنبه اطلاعات بیشتری درباره Robert Bolton و Glazov منتشر کرد.

Glazov ، 53 ساله، اهل Nelson است و به Deadman Valley و Vidette Lake ارتباط دارد. Lobb گفت: او مرد زندگی در فضای باز است و سابقه زندگی در خارج از شبکه برای دوره های زمانی طولانی را دارد.

Robert Bolton, 74 ساله اهل منطقه Chilliwack است.

Verity در 30 جون با پدرش در خانه اش ملاقات کرد و از آن زمان دیگر برنگشته است. او مشکلات سلامتی دارد و ممکن است گیج یا سرگردان به نظر برسد.

Lobb گفت: مردم نقش مهمی در یافتن Aurora و Joshuah خواهند داشت. ما به مردم نیاز داریم که از اطلاعات و عکس‌هایی که به اشتراک گذاشته‌ایم آگاه باشند و چشم و گوش ما باشند و همچنان با ما تماس بگیرند تا هر گونه راهنمایی و مشاهده احتمالی را اطلاع دهند.

در همین حال، خانواده Aurora و Joshuah در مورد اینکه چقدر این آدم ربایی برای عزیزانشان در خانه ویرانگر بوده است صحبت کردند.

Call Now Button