مسترکارت جدید تیم هورتونز

کارت اعتباری Tims که توسط گروه Tims Financial ارائه می‌شود، در دسترس شهروندان کانادایی قرار گرفته است. آن‌ها می‌توانند با هر خرید، از طریق این کارت امتیاز کسب کنند.

این مسترکارت از طریق برنامه تیم هورتونز قابل دریافت است و بدون هیچ‌گونه کارمزد سالانه، طیف وسیعی از مزایا را به دارندگانش ارائه می‌دهد.

کاربران به ازای هر دلار که برای خرید مواد غذایی، بنزین، شارژ خودروهای برقی، تاکسی، اشتراک آژانس و بلیط وسایل حمل و نقل عمومی خرج ‌می کنند، ٥ امتیاز دریافت خواهند کرد. همچنین زمانی که این کارت برای خریدهای واجد شرایط در شعبه‌های تیم هورتونز مورد استفاده قرار گیرد، به ازای هر دلار ١٥ امتیاز به فرد تعلق می گیرد.

همچنین برای مدت محدود به کاربران جدید یک پیشنهاد خوش‌آمدگویی و تا پنج هزار امتیاز در نظر گرفته شده است. با انجام اولین خرید واجد شرایط ظرف ٣٠ روز پس از تایید کارت، کاربران می‌توانند دو هزار امتیاز دریافت کنند و سپس اگر در طی سه ماه آینده، در هر ماه بیش از ٢٠٠ دلار برای خریدهای واجد شرایط هزینه کنند، امکان کسب هزار امتیاز در هر ماه را نیز به دست خواهند آورد.

مارکوس استورم، معاون ارشد بخش خدمات مالی و دیجیتال تیم هورتونز، می‌گوید: فرض کنید هزینه پرداختی من در پمپ بنزین تقریباً ٨٠ دلار است و از کارت اعتباری Tims برای پرداخت آن استفاده می‌کنم. من برای این خرید ٤٠٠ امتیاز به دست می‌آورم و این امتیاز کافی است تا بلافاصله یک قهوه رایگان از Tims دریافت کنم.

یک ماشین حساب آنلاین مفید نیز در وب سایت Tims Financial برای کمک به تخمین میزان امتیازهای ماهانه دریافتی وجود دارد.

این کارت به راحتی قابل دسترس است و نسخه مجازی آن را نیز می‌توان برای استفاده فوری به کیف پول اپل یا گوگل اضافه کرد.

همچنین یک نسخه امن از کارت اعتباری Tims برای کسانی که دارای سابقه اعتباری محدود یا بدون سابقه اعتباری هستند در دسترس است. این به ویژه برای دانش‌آموزان و تازه واردانی که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه سالانه، سابقه اعتباری خود را ایجاد کرده و در عین حال از امتیازات لذت ببرند، بسیار مفید است.

Call Now Button