این شهر کوچک در BC یک مقصد تابستانی جادویی با 5 ساحل شنی سفید و جنگل های باستانی است

وقتی صحبت از گردش‌ در جزیره ونکوور به میان می‌آید، Tofino به عنوان یکی از بهترین‌ مقاصد در صدر فهرست قرار دارد.

با کیلومترها ساحل زیبا، پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی و مناظری که نفس شما را بند می‌آورد، سخت نیست که بفهمید چرا این مکان یکی از بهترین مکان‌های تعطیلات در کانادا و جهان است.

آب و هوای Tofino به وزش باد، روزهای آفتابی و باران سیل آسا تمایل دارد. به همین دلیل است که مردم در اواخر تابستان به سواحل این شهر کوچک هجوم می آورند و امیدوارند که مقصد را با شکوه تمام تجربه کنند.

بدون توجه به شرایط، در Tofino خسته نخواهید شد.

یک تخته موج سواری و یک حوله بردارید و به یکی از پنج ساحل خیره کننده شهر بروید، در آفتاب یا باران. Chesterman Beach موج‌سواری ممتاز و 2.7 کیلومتر خط ساحلی شنی دارد.

Cox Bay Beach با تمام مسابقات موج سواری، مکانی برای تماشای تسلط دیگران بر امواج است.

می توانید بنشینید و از منظره لذت ببرید، یا در هنگام جزر و مد به ماجراجویی بپردازید و غارهای جزر و مدی را کاوش کنید یا مسیر پیاده روی را در آنجا بررسی کنید.

اگر می خواهید در برابر باد در امان باشید و یک روز ساحلی کلاسیک داشته باشید یا غروب آفتاب را تماشا کنید، Mackenzie Beach مکانی است که باید به آن بروید.

همچنین کابین‌هایی دقیقاً در ساحل وجود دارد که می‌توانید اجاره کنید، یا از Bella Pacifica Campground دیدن کنید تا روی شن‌ها کمپ بزنید.

Long Beach بیش از 16 کیلومتر طول دارد، بنابراین می توانید دلیل نامگذاری آن را ببینید. این ساحل زیبا منظره ای خیره کننده از اقیانوس و جزیره ای در ساحل دارد.

اینجا همچنین در منطقه حفاظت شده Pacific Rim National Park Reserve قرار دارد، بنابراین در مسیرتان به درختان باستانی نگاه کنید.

در نهایت Wickaninnish Beach را دارید، که یکی دیگر از نقاط موج سواری با مناظر شگفت انگیز West Coast است که ناامیدتان نخواهد کرد.

اگر در تابستان امسال سفر به ساحل در لیست شما نیست، می توانید فقط در شهر کوچک Tofino قدم بزنید و از مغازه های عجیب و غریب، فضای دوستانه و رستوران های خوش طعم دیدن کنید.

همچنین می‌توانید به عمق جنگل بروید و در یکی از مسیرهای پیاده‌ روی، که طبق وب‌سایت Tourism Tofino، در قلمرو سنتی مردم Nuu-chah-nulth قرار دارند، Pacific Rim National Park Reserve را کاوش کنید.

با سه ساعت رانندگی از Nanaimo، و یک قایق از BC و یک سفر جاده‌ای از ونکوور، این نقطه ارزش هر دقیقه سفر را دارد.

هتل‌های Tofino ممکن است گران باشند، اما گزینه‌های کمپینگ عالی نیز وجود دارد که سفر شما را بیشتر جادویی می‌کند.

قبل از رفتن به Tofino از شرایط سفر آگاه باشید یا این شهر کوچک را به لیست تابستانی آینده خود اضافه کنید. به گزارش وب سایت Tourism Tofino، به دلیل آتش سوزی جنگلی Cameron Bluffs، تا اواسط آگوست، کار جاده ای در Highway 4 در حال انجام است.

Call Now Button