مرگ مرموز بازیگر سریال Euphoria

انگوس کلود بازیگر ۲۵ سریال Euphoria که نقش فروشنده مواد مخدر در این سریال را بر عهده داشت به دلایل نامعلوم فوت کرد.

انگوس هفته‌ی گذشته پدرش را از دست داده بود و به شدت تحت تاثیر این حادثه قرار داشت. وی در خانه خانوادگی خود در اوکلند کالیفرنیا در گذشت.

خانواده او در بیانیه‌ای گفتند: انگوس پیش از این هم در مورد مشکلات سلامت روانش صحبت کرده بود و ما امیدواریم مرگ او به تمام افرادی که احساس تنهایی می‌کنند یادآوری کند، باید با آن مبارزه کنند و سکوت نکنند. ما دوست داریم تمام مردم دنیا او را با شوخ‌طبعی، خنده و عشقی که به زندگی داشت به یاد بیاورند.

انگوس کلود قبل از بازی در سریال Euphoria تجربه‌ بازیگری نداشت و جنیفر وندیتی به صورت تصادفی در خیابانی در شهر نیویورک با او برخورد کرده بود.

انگوس در ابتدا فکر می‌کرد جنیفر کلاهبردار است تا اینکه با سام لوینسون، خالق سریال ملاقات کرد و در نهایت در دو فصل اول Euphoria در کنار Zendaya بازی کرد.

او اخیرا برای بازی در Scream 6 انتخاب شده بود و در موزیک ویدئوهای Juice WRLD، Becky G و Karol G نقش‌ آفرینی کرده است.

لوینسون، کارگردان سریال Euphoriaدر بیانیه‌ای گفت: هیچ کس مثل انگوس نبود. او خیلی خاص، با استعداد و جوان بود و خیلی زود با ما خداحافظی کرد. او هم مانند بسیاری از ماها با اعتیاد و افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد. امیدوارم بداند من چقدر دوستش داشتم و همیشه هم خواهم داشت. از صمیم قلبم به خانواده کلود تسلیت می‌گویم.

HBO نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از درگذشت انگوس کلود بسیار متاسفیم. او واقعا با استعداد بود و یکی از اعضای محبوب خانواده HBO و Euphoria به شمار می‌رفت. ما از صمیم قلب به دوستان و خانواده او تسلیت می‌گوییم.

Call Now Button