فقط یک ونکووری واقعی همه این 12 کار را انجام داده است

1- شکایت از آب و هوا

چون همیشه باران می بارد! چه اوج بهار باشد و چه در شروع پاییز، یک ونکووری واقعی کفش های ضد لغزش را می شناسد و یک کیف ضد آب بهترین نجات دهنده خواهد بود.

2- تماشای غروب خورشید در Kits beach

اگر قبلاً چک لیست تابستانی تهیه نکرده اید، ممکن است بخواهید این مکان را به لیست خود اضافه کنید. هیچ چیز مانند تماشای غروب خورشید بر فراز کوه های North Shore نیست و اگر نمی‌خواهید در اقیانوس آرام شیرجه بزنید، ساحل Kitsilano دارای یک استخر روباز سرپوشیده رو به ساحل است.

3- تلاش برای دراز کشیدن در آغوش مجسمه A-maze-ing Laughter

این سازه در English Bay برای خنداندن مردم ساخته شده است، 14 غول خندان فضای زیادی را برای گرفتن ژست های عجیب و غریب با دوستان ارائه می دهند.

4- انتظار برای سوت Steam Clock
قدیمی ترین ساعت بخار جهان در Gastown قرار دارد و در هر ربع ساعت پنج سوت می زند.

4- با لذت نگاه کردن به دونات های عسل Lee

در بازار عمومی جزیره Granville همیشه یک صف طولانی در کنار تابلوی زرد روشنی که نوشته دونات های Lee وجود دارد. بوی دونات تازه هر زمانی که از کنار آن رد می شوید شما را به خود جذب می کند.

5- وارد شدن تصادفی به مسیر اسب سواری در هنگام دوچرخه سواری در Stanley park

گول حرف‌های گوگل را نخورید، در راه بازگشت، مسیر اسب سواری را انتخاب نکنید. البته مگر اینکه چالش اضافی را دوست داشته باشید. یک توصیه برای تازه کارها: دور زدن بهتر از عبور کردن است.

7- گذراندن چندین ساعت در Breka برای کار کردن

Breka به عنوان یکی از معدود مکان‌هایی که پس از غروب آفتاب باز است، فضایی مناسب برای شب نشینی، خوردن اکلر و نوشیدن چای لاته معروف اسطوخودوس است.

8- دوست شدن با غازها در کنار seawall

تا زمانی که مورد حمله یکی از آنها قرار بگیرید.

9- نشستن در تراموای داخل کارخانه ی قدیمی Spaghetti

برخی می گویند ممکن است تسخیر شده ترین مکان شهر باشد. اثاثیه عتیقه آن از سراسر جهان می آید و واگن قرار داده شده در داخل رستوران در سال 1904 ساخته شده است.

10- صرف کردن بخش بزرگی از چک حقوق برای اجاره

به‌عنوان گران‌ترین شهر کشور، بالا بودن اجاره‌بها جای تعجب ندارد.

11- تعریف کردن داستان های پیاده روی خود برای دوستان

انتخاب بهترین نقطه برای پیاده روی در شهر هنوز یک بحث است. از مسیر From Fraser تا آبشارهای بزرگ Norvan، نه گفتن به کوهپیمایی تقریبا غیرممکن است.

12- مبهوت زیبایی فضای مطالعه UBC Forest Sciences Centre شدن

در حالی که هزاران مکان هیجان انگیز برای کشف در 400 هکتار دانشگاه وجود دارد، بخش جنگلداری آن دارای فضاهای مطالعه شگفت انگیز است. معماری چوبی و گیاهان داخلی آن را به مکانی عالی برای لذت بردن از طبیعت در طول زمستان تبدیل کرده است. FSC تا ساعت هشت برای همه باز است حتی اگر دانشجوی UBC نباشید.

Call Now Button