هرگز در گذشته فشاری بیش از این بر جوانان، برای داشتن نمره اعتباری خوب وجود نداشته است

جوانان این روزها به نمرات اعتباری خوب و سریع نیاز دارند.

این به دلیل توانایی یافتن مسکن است. کمبود اجاره در کانادا به این معنی است که رقابت بین مستاجران احتمالی شدید است، آنهایی که سابقه اعتباری یا نمره خوبی ندارند اغلب با مشکل مواجه می شوند.

Sundeep Bahl نماینده املاک و مستغلات تورنتو می گوید، صاحبخانه‌ها می‌خواهند امتیازهای اعتباری را در محدوده بیش از 700 ببینند. طبق Equifax Canadaنمره 660 و بالاتر به طور کلی خوب در نظر گرفته می شود.

اما فقط صاحبخانه‌های آپارتمان‌های مرکز شهر تورنتو نیستند که می‌خواهند نمرات خوب اعتباری را ببینند. وقتی از دانشجویان دانشگاه در Hamilton پرسیدم که چه تعداد از آنها با درخواست امتیاز اعتباری در یک درخواست اجاره مواجه شده اند، دستان اکثر آنها بالا رفت.

Valerie Bruce مدیر مسکن دانشجویی و مشارکت های استراتژیک در دانشگاه Metropolitan تورنتو، گفت: در حالی که هنوز هم می توان مورد های اجاره ای را یافت که به امتیاز اعتباری نیاز ندارند – به ویژه در ساختمان های قدیمی – این نیاز به طور فزاینده ای رایج است.

خانم Bruce گفت، خوشبختانه، دانشجویان مقطع کارشناسی که به دنبال مسکن خارج از دانشگاه هستند، معمولاً می‌توانند با ضامن کردن والدین یا سرپرستان خود، این مشکل را حل کنند. او افزود، چالش جدی‌تر برای دانش‌آموزان بین‌المللی است که والدینشان نیز نمره اعتباری ندارند.

به گفته آقای Bahl برای دانشجویان فارغ التحصیل، مالکان عموماً مایلند امتیازهای اعتباری خوبی را ببینند، حتی زمانی که ضامن آماده امضای قرارداد باشد. من فرض می‌کنم که این امر برای جوانانی که به‌تازگی وارد بازار کار پس از مدرک کارشناسی خود شده‌اند نیز صدق می‌کند.

داشتن یک سابقه اعتباری تثبیت شده و امتیاز قوی در سن 22 یا 23 سالگی امری دشوار است. من چند گفتگو با متخصصان مالی داشته ام که اعتراف کردند در اوایل دهه 20 زندگی خود، زمانی که اولین کارت اعتباری خود را دریافت کردند، امتیاز اعتباری خوبی نداشتند. اما امروزه، خرابکاری های مالی اولیه می تواند عواقب جدی تری داشته باشد.

یادگیری اصول مدیریت پول به زمان نیاز دارد و به همین ترتیب ایجاد یک امتیاز خوب نیز زمان می برد. اگر در نظر بگیرید که حداقل سن برای دریافت کارت اعتباری در کانادا 18 یا 19 سال (بسته به استان) است، Gen Z فرصت بسیار کوتاهی برای یادگیری استفاده مسئولانه از اعتبار دارد.

اگر در مورد چگونگی کمک به ایجاد و حفظ امتیاز خوب خود می‌پرسید،Financial Consumer Agency of Canada سازمان نظارت بر مصرف‌کنندگان مالی فدرال کشور، توصیه‌های خوبی در مورد اضافه کردن فرزندتان به اعتبار خود دارد.

کارت اعتباری ایمن می تواند راهی عالی برای آموزش اعتبار به بچه ها باشد.

Call Now Button