یک جشنواره در BC به دلیل آتش سوزی تخلیه شد، املاک بیشتری در حالت آماده باش قرار گرفتند

آتش سوزی در جنگلی که توسط یک موتور چهار چرخ به وجوده آمده بود، 1000 شرکت کننده فستیوال Under the Stars را مجبور به تخلیه کرد زیرا شعله های آتش در روستای Coalmont، جامعه ای با حدود 500 ساکن در حدود 20 کیلومتری غرب Princeton در داخل استان گسترش یافت.

Princeton RCMP در بیانیه ای گفت، یک گروه چهار نفره در نزدیکی Coalmont سوار بر خودروهای ATV بودند که یکی از خودروها آتش گرفت و شعله های آن به سرعت در نزدیکی دهکده گسترش یافت.

خدمه اورژانس و پلیس به همراه پرسنل B.C. Wildfire Serviceدر صحنه حاضر شده و همه شرکت‌کنندگان جشنواره به سلامت تخلیه شدند، کسی آسیب ندید و هیچ دستور تخلیه صادر نشد.

اما در آخر هفته در جاهای دیگر، ده‌ها ملک دیگر در B.C. Interior هشار تخلیه دریافت کردند، آتش سوزی Bush Creek East در نزدیکی Adams Lake باعث شد دود غلیظی منطقه را فرا بگیرد.

Thompson-Nicola Regional District می‌گوید، هشدار تخلیه را برای 85 ملک صادر کرده است. همچنین یک قایق مامور شده است قایق‌های تفریحی را از آب دور نگه دارد تا به هواپیماها بتوانند بدون مانع کار کنند زیرا شعله‌های آتش در دو طرف دریاچه وجود دارند.

افسران حفاظت و RCMP در حال گشت زنی در اطراف دریاچه هستند تا مطمئن شوند قایقرانان در مسیر هواپیماهای درگیر در اطفای حریق قرار نمی گیرند.

Call Now Button