ونکوور به تازگی رکورد آتش سوزی ها را شکست و مقامات می گویند مواد دخانی مقصر هستند

سازمان آتش نشانی ونکوور VFRS، نگرانی عمیق خود درباره این شهر را ابراز کرد، زیرا رکورد تعداد آتش سوزی در شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته بسیار بالاتر است.

VFRS گفت، افزایش بی‌سابقه 31 درصدی نگران‌کننده و رکوردی ناگوار است.

با توجه به آمار VFRS، علت اصلی آتش‌سوزی‌ها استفاده بی احتیاط از ملزومات محصولات دخانی شامل کبریت، فندک، مشعل، شمع، سیگار و مواد مرتبط است که 57 درصد را به خود اختصاص می‌دهد.

VFRS افزایش نگران کننده ای را در ساختار، Single Room Occupancy و آتش سوزی در فضای باز ثبت کرد.

در این بیانیه آمده است: در حالی که آتش سوزی چادرها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، هشداردهنده ترین افزایش مربوط به آتش سوزی در فضای باز است که نسبت به سه ماهه اول و دوم سال 2022 به میزان قابل توجه 42.3 درصد افزایش یافته است. برای همه ضروری است که هنگام درگیر شدن در فعالیت های خارج از منزل که شامل شعله های آتش یا مواد قابل اشتعال است، هوشیار بمانند.

به غیر از بسیاری از افراد که از خانه های خود آواره شده اند، چهار نفر جان خود را از دست داده اند. VFRS گفت سه مورد از این مرگ‌ها مربوط به مواد دخانی بوده است.

VFRS از جامعه درخواست می کند ایمنی آتش را در اولویت قرار دهند. آتش می تواند به ویژه در شرایط خشک به سرعت گسترش یابد، ، بنابراین گروه های آتش نشانی از مردم می خواهند در صورت مشاهده دود یا شعله آتش، فوراً با 911 تماس بگیرند.

Call Now Button