Burnaby Housing Authority مسئول پر کردن شکاف مسکن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود

کمی بیش از یک سال پیش در جون 2022، شهرداری Burnaby نزدیک به 30 میلیون دلار برای خرید یک برج 25 طبقه ساخت 1982 در منطقه Metrotown هزینه کرد، تا 181 واحد مسکونی به عنوان خانه های مقرون به صرفه برای افراد مسن و کم درآمد را تامین کند.

این بخشی از 132 میلیون دلار بودجه دولت استانی از طریق BC Housing به عنوان یک استراتژی گسترده تر برای به خرید، حفظ و نوسازی سه ملک مسکونی ارزان قیمت موجود در سراسر شهر بود.

در مارس 2023، دولت فدرال بودجه 124 میلیون دلاری را برای حمایت از ساخت دو پروژه مسکن استیجاری مقرون به صرفه در مناطق Royal Oak و Edmondsتوسط Catalyst Community Developments Society اعلام کرد، و دولت شهرداری نیز بیش از 31 میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری ارائه داد.

با حرکت رو به جلو، از اواخر سال 2024 و پس از آن، سرمایه‌گذاری‌ها، توسعه‌ها و مشارکت‌های شهرداری می‌توانند به جای رویه موجود از طریق اداره کل شهرداری، تحت نظر City of Burnaby’s new Burnaby Housing Authority قرار گیرند.

و تنها تمرکز آن تسریع در عرضه مسکن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، Burnaby Housing Authority تا پایان سال 2023، ایجاد خواهد شد که متشکل از هیئت مدیره، رهبری و تیم مجرب از کارشناسان در زمینه املاک، ساخت و ساز و تامین مالی است.

Mike Hurley شهردار Burnaby و Edward Kozak برنامه ریز ارشد، به روز رسانی در مورد روند ایجاد شرکت مسکن را ارائه کردند و گفتند نیاز به تایید نهایی دولت استانی دارد.

این نهاد با بهینه سازی زمین های متعلق به شهر و خرید مکان های جدید برای توسعه، مسکن های جدید را تسریع خواهد کرد. پس از تایید دولت استانی، مانند هر سازمانی که تازه راه اندازی شده ای، ادغام و راه اندازی رسمی آن مدتی طول می کشد تا شرکت مسکن فعالیت های خود را افزایش دهد.

Kozak گفت: این راهی است برای استفاده از سایر شرکای تأمین مالی و آوردن آن‌ها به روی میز پروژه‌هایی که آماده‌ ی شروع هستند می باشد.

Hurley بیان کرد، این استراتژی فرصتی است برای حرکت سریع‌تر کارها از طریق فرآیندها و تشویق به تأمین مالی به موقع‌تر.

بودجه ای که از درآمدهای پاداش تراکم شهرداری از توسعه دهندگان کنار گذاشته می شود برای چنین پروژه هایی استفاده می شود و شرکت مسکن – تحت چارچوب شرکت شهرداری دولت استانی – توانایی وام گرفتن پول را خواهد داشت.

شهردار ادامه داد: ما این را فرصتی می‌دانیم تا کارها را بسیار سریع‌تر و به روشی سازنده‌تر پیش ببریم.

Call Now Button