TMZ گزارش می دهد، Lil Tay نمرده، بلکه حساب رسانه های اجتماعی وی هک شده است

بر اساس گزارش TMZ، Lil Tay که قبلا ساکن ونکوور بوده و به عنوان یک خواننده رپ کودک در رسانه های اجتماعی به شهرت رسید، ظاهراً زنده است و حساب شبکه اجتماعی او هک شده است.

Lil Tay در سال 2018 در اینستاگرام به دلیل لاف زدن در مورد داشتن ماشین های اسپرت گران قیمت و پول نقد زیاد شناخته شد. او نه ساله بود.

اخیرا پیامی در حساب اینستاگرام Lil Tay منتشر شد که می گفت، مرگ او “کاملاً غیرمنتظره” و به دنبال مرگ برادرش رخ داده است.

در گزارش TMZ آمده است، Lil Tay بیانیه‌ای را از طریق خانواده‌اش برای آنها ارسال کرده است که در آن آمده است: می‌خواهم روشن کنم من و برادرم سالم و زنده هستیم، اما من کاملاً دلم شکسته است.

این 24 ساعت بسیار دردناک بود. تمام دیروز، در حالی که سعی می‌کردم این آشفتگی را حل کنم، با تماس‌های تلفنی بی‌پایان دلخراش و اشک‌آور از سوی عزیزانم روبرو بودم.

اکنون این پست اینستاگرام حذف شده است.

در ویدئوهایی که در اینستاگرام و یوتیوب منتشر شده، Lil Tay به ثروت خود می بالد. او انبوهی از اسکناس های آمریکایی و ماشین های اسپرت فانتزی را به تصویر می کشد، و با منتقدانش با زبان بدی صحبت می کند.

در آن زمان، مادرش Angela Tian مشاور املاک درونکوور، در برنامه چینی زبان وی چت به رئیس سابقش گفته بود، هرگز انتظار نداشته از دختر و پسرش که چهره ی خلاق پشت ویدیوهای Lil Tay محسوب می شود، چنین توجه گسترده ای را جلب کنند.

او از این ویدئوها دفاع کرد و گفت، فرزندانش با استعداد هستند و توجه هالیوود را به خود جلب کرده اند. او استدلال کرد آنها کمدی هستند و به نظر می رسد که بسیاری از مردم این را درک نمی کنند.

در بسیاری از ویدئوها، او را می‌توان در یک ماشین پر زرق و برق دید، که پس از آن که روزنامه‌نگار Ian Young فاش کرد یکی از خودروها – یک مرسدس قرمز کانورتیبل – متعلق به کارفرمای مادرش بوده و بدون اجازه از آن استفاده می‌شود، جنجال به پا شد.

این نوجوان از سال 2018 در رسانه های اجتماعی پستی ارسال نکرده، اما همچنان بیش از سه میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

Call Now Button