کارهای خارق العاده ای که می توانید این هفته 14 تا 20 آگوست در ونکوور انجام دهید. بخش اول

PNE Fair 2023

PNE Fair از 19 آگوست تا 4 سپتامبر با برنامه‌های جدید، جاذبه‌های قدیمی و موارد دیگر برای لذت بردن همه خانواده برگزار می‌شود.

یکی از نکات برجسته نمایشگاه هر ساله کنسرت های بزرگ در آمفی تئاتر PNE است. دوستداران موسیقی نمی خواهند ترکیب هیجان انگیز اسطوره های موسیقی و ستاره های در حال ظهور را که به The Chevrolet Stage می آیند را از دست بدهند. تنها چند ستاره ای که در ماه آگوست و سپتامبر اجرا می کنند عبارتند از TLC، Boyz II Men، Billy Talent، Pat Benatar & Neil Giraldo، AQUA و Jason Derulo.

زمان: 19 آگوست تا 4 سپتامبر 2023 (تعطیلی در 21 و 28 آگوست)
زمان: 11 صبح تا 11 شب
مکان: E Hastings Street, Vancouver 2901
هزینه: 25 دلار برای بزرگسالان، 16 دلار برای نوجوانان و سالمندان، 9 دلار برای کودکان، و رایگان برای سنین 3 سال و کمتر. با خرید از قبل آنلاین، 5 دلار در کارت های بزرگسالان و 2 دلار در کارت های نوجوانان، کودکان و سالمندان صرفه جویی کنید.

Karen’s Diner

Karen’s Diner یک تجربه فراگیر و پاپ آپ است که توسط همان برند مستقر در استرالیا برای ما به ارمغان آمده است که سایر تجربیات پاپ آپ را در سراسر جهان سازماندهی می کند. مهمانی هایی با تم “Mamma Mia” و برانچ های باربی را در نظر بگیرید.

به همراه بلیط ها، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه، به علاوه بازی و مقدار زیادی سس به شما داده می شود. همچنین گزینه های گیاهی، وگان و غیر الکلی وجود خواهد داشت .

زمان: 19 و 20 آگوست 2023
زمان: صندلی های مختلف
مکان: Zawa Restaurant, 920 Commercial Drive
بلیط: 55 دلار برای هر نفر

Music on Main’s Summer Pop-Up Concerts

تابستان برای استراحت در پارک با دوستان و گوش دادن به موسیقی عالی ساخته شده است. اکنون می‌توانید به لطف مجموعه‌ای از کنسرت‌های فضای باز که در این ماه برگزار می‌شود، از موسیقی زنده لذت ببرید.

Music on Main کنسرت های پاپ آپ تابستانی را در پارک Mount Pleasant از 14 تا 16 آگوست و 21 تا 23 آگوست ارائه می کند. کنسرت های عصر از کوارتت های زهی کلاسیک گرفته تا موسیقی از سراسر جهان را شامل می شود و همه اجراها رایگان است.

زمان: 14 تا 16 آگوست و 21 تا 23 آگوست 2023
زمان: ساعت 18:30
مکان: Mount Pleasant Park — West 16th Avenue at Ontario Street, Vancouver
رایگان

The Big Bounce Canada

بزرگترین قلعه بادی جهان در Surrey در Cloverdale Rodeo برپا می شود. از همه گروه‌های سنی دعوت می‌شود تا از جاذبه‌های بادی ساخته‌شده توسط The Big Bounce Canadaبازدید کنند.

زمان: 18 آگوست تا 4 سپتامبر 2023
زمان: بازه های زمانی مختلف
مکان: Cloverdale Rodeo – 6050 176th Street, Surrey
هزینه: 29-59 دلار، رزرو آنلاین https://thebigbouncecanada.ca/event/vancouver-bc/

Fort Langley Night Markets
Fort Langley Project این رویداد هفتگی خانواده پسند را ارائه می دهد که انتظار می رود ده ها فروشنده محلی، غذا و نوشیدنی، سرگرمی های زنده و غیره در آن حضور داشته باشند. ورود به بازار شبانه رایگان است.

زمان: هر جمعه تا 25 آگوست 2023
ساعت: 5 عصر تا 10 شب
مکان: Corner of Glover Road and Mary Avenue, Fort Langley
ورود: رایگان

Monsoon Festival of Performing Arts

هشتمین سالگرد جشنواره هنرهای نمایشی Monsoon توسط South Asian Arts Society ارائه می‌شود و شامل نمایش‌های تئاتر و رقص، ضبط زنده پادکست، کارگاه‌های آموزشی و یک بازار هنری است. این مهمانی همچنین با یک جشن در فضای باز در Punjabi Market در 27 آگوست ادامه می یابد.

زمان: تاریخ های مختلف از 17 تا 31 آگوست 2023
ساعت: زمان های مختلف
مکان: مکان های مختلف
هزینه: مختلف، لیست کامل رویدادها را به صورت آنلاین مشاهده کنید https://www.monsoonartsfest.ca/2023-events

Freshco Richmond Dragon Festival

فستیوال Freshco Richmond Dragon در Imperial Landing Pier یکی از بزرگترین مسابقات قایق اژدها در BC است. این رویداد مناسب خانواده دارای سرگرمی های زنده، فروشندگان صنایع دستی و مواد غذایی، یک پاسیو عظیم در فضای باز و موارد دیگر است.

زمان: 19 آگوست 2023
ساعت: 9 صبح تا 7 بعد از ظهر
مکان: Imperial Landing Park – Richmond
رایگان

Abbotsford Summer Flower Festival

اولین جشنواره گل تابستانی Abbotsford، توسط Lakeland Flowers ، بازدیدکنندگان را در هر سنی خوشحال می کند.

میهمانان بزرگترین تجربه گل تابستانی در Lower Mainland ، 45 هکتار گل آفتابگردان عظیم، اسطوخودوس سرسبز، گندم سیاه، فاسلیا و غیره را کشف خواهند کرد.

زمان: اکنون تا 4 سپتامبر 2023
ساعت: 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
مکان: 3663 Marion Road, Abbotsford
هزینه: 10 دلار پذیرش عمومی، که شامل یک دسته پنج شاخه U-Pick است. کودکان 3 سال و کمتر رایگان هستند. خرید آنلاین https://www.lakelandflowers.ca/#TicketOptions

Call Now Button