رویدادهای غذایی در ونکوور در این هفته: 14 تا 20 آگوست بخش دوم

Friday Nights at 1931 Gallery Bistro

1931 Gallery Bistro در طبقه دوم گالری هنری ونکوور واقع شده و با فضای پاسیو جذاب خود غذاخوری در فضای داخلی و خارجی را ارائه می دهد. در این ماه، این رستوران یک دلیل کاملاً جدید برای بررسی فضای پاسیو پس از دیدن یک نمایشگاه ارائه می دهد، زیرا بازدیدکنندگان می توانند هر جمعه شب از ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر از پاسیو لذت ببرند.

سرویس پاسیو جمعه شب شامل نوشیدنی‌هایی از منوی محدود، همراه با مجموعه‌ای از تنقلات است.

زمان: هر جمعه شب در ماه آگوست، از ساعت 17 تا 20
مکان: 1931 Gallery Bistro, Vancouver Art Gallery — 750 Hornby Street, Vancouver

Neighbourhood Patio at Bentall Centre

مجموعه‌ای از مهمانی‌های تابستانی محبوب در پاسیو برای سومین سال متوالی به مرکز شهر ونکوور بازمی‌گردد، با چند سورپرایز سرگرم‌کننده برای مهمانان جدید و قدیم. پاپ‌آپ پاسیو محله Bentall Centre تا 25 آگوست هر پنجشنبه و جمعه با موسیقی زنده، شب‌های هنری و رقص، بازارهای پاپ‌آپ و موارد دیگر برگزار می‌شود.

زمان: هر پنجشنبه و جمعه تا 25 آگوست 2023
ساعت: 3 الی 9 بعد از ظهر
مکان: The Breezeway at Bentall Centre — 595 Burrard Street, Vancouver
بلیط: رزرو آنلاین میز https://www.bentallcentre.events/

Pizza in Piazza

Il Centro که به عنوان مرکز فرهنگی ایتالیا نیز شناخته می شود، در تمام تابستان هر چهارشنبه یک پیتزا در Piazza Happy hour و رویداد Mercato برگزار می کند. بین ساعت 3 تا 7 بعد از ظهر، می‌توانید از بهترین فروشندگان مرکز غذا بخورید، بنوشید و خرید کنید.

زمان: هر چهارشنبه تابستان بین ساعت 3 تا 7 بعد از ظهر
مکان: Italian Cultural Centre — 3075 Slocan Street, Vancouver

Serate in Piazza

همچنین در تابستان امسال در Il Centro رویداد Serate in Piazzaیک شام جادویی، رقص و موسیقی زنده هر جمعه از برگزار می شود. شما می توانید به صورت آنلاین برای این رویدادها ثبت نام کنید که شرکت در آنها رایگان است و غذا و نوشیدنی برای خرید در دسترس است.

زمان: هر جمعه شب تابستان
مکان: Italian Cultural Centre — 3075 Slocan Street, Vancouver
بلیط: ثبت نام آنلاین https://www.eventbrite.ca/e/serate-in-piazza-tickets-669054900217

Fort Langley Night Markets

یک رویداد سرگرم کننده که باید بررسی کنید، بازگشت بازارهای شبانه Fort Langley است که هر جمعه تا 25 آگوست در Glover Mary Church برگزار می شود. Fort Langley Project این رویداد هفتگی خانواده پسند را ارائه می دهد که انتظار می رود ده ها فروشنده محلی، غذا و نوشیدنی، سرگرمی های زنده و غیره در آن حضور داشته باشند. و ورود به بازار شبانه رایگان است! بازار شبانه Fort Langley یک رویداد مجاز است، بنابراین می‌توانید از آبجو، شراب و کوکتل‌های محلی، همراه با غذاهای خوشمزه از انواع کامیون‌های غذا لذت ببرید.

زمان: هر جمعه تا 25 آگوست 2023
ساعت: 5 الی 10 شب
مکان: Corner of Glover Road and Mary Avenue, Fort Langley
ورود: رایگان

Call Now Button