9 مکان در کانادا که شبیه به کشور دیگری هستند بخش اول

سفر به کشور دیگر همیشه به معنای یک مهر جدید در پاسپورت شما نیست! از آمازون کانادایی تا هاوایی کوچک، مکان‌های زیادی در کانادا وجود دارد که حس سفر به کشوری دیگر را در شما ایجاد می کنند.

کانادا مناظر منحصر به فرد، شگفتی‌های طبیعی و تجربیات بسیاری را در خود جای داده است و بسیاری از آنها شباهت زیادی به مقاصد معروف در سایر نقاط جهان دارند. در واقع، برخی از آنها آنقدر چشمگیر هستند که حتی می توانند بهتر از مکان اصلی باشند!

در اینجا 9 نقطه کانادایی وجود دارد که شما را مستقیماً به کشور دیگری منتقل می‌کنند، بدون نیاز به گذرنامه!

1- The Hamptons of the North

Muskoka که در انتاریو واقع شده به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد تعطیلات کانادا شناخته شده می شود و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست.

این منطقه آرام و تابستانی کانادایی که اغلب با عنوان Hamptons of the North شناخته می‌شود، جهان‌گردان‌ها را از دور و نزدیک به سمت خود می‌کشد و تلفیقی از یک تجربه کاملاً آمریکایی با تم کاملاً کانادایی را ارائه می‌کند.

با دریاچه‌های درخشان، دهکده‌های جذاب، جوامع و کلبه‌های مجلل، این قطعه کوچک از بهشت با ماوراء اقیانوس اطلس مقایسه می‌شود، Hamptons اصلی، واقع در انتهای شرقی Long Island نیویورک.

درست مانند همتای آمریکایی خود، Muskoka یک پناهگاه فصلی مورد علاقه مسافران ثروتمند (و اغلب مشهور!) است. گروهی از افراد مشهور، از جمله جاستین بیبر، دیوید بکهام، تام هنکس و استیون اسپیلبرگ در Hamptons در کانادا به تعطیلات می‌روند یا دارای ملک هستند.

بنابراین، اگر همیشه می‌خواستید از Hamptons دیدن کنید، اما نمی‌خواهید برای بلیط هواپیما هزینه کنید، چرا ابتدا معادل آن در کانادا را امتحان نکنید؟

2- Canada’s Route 66

مسیر نمادین Route 66 تجربه مورد علاقه مسافران در سراسر جهان است، اما آیا می‌دانستید که کانادا نسخه‌ای از Route 66خود را دارد که یک ماجراجویی به همان اندازه باورنکردنی را ارائه می‌دهد؟

وارد Trans-Canada Highway شوید، یک مسیر 7821 کیلومتری قابل توجه که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام امتداد دارد و تجربه سفر جاده ای را ارائه می دهد که با مشابه خود در ایالات متحده رقابت می کند.

Trans-Canada Highway نیز مانند مسیر آمریکایی که در مناظر متنوع پیچ و تاب می خورد، گنجینه ای از تجربیات مختلف را نوید می دهد، از جمله شهرهای پر جنب و جوش، شهرهای عجیب و غریب، شگفتی های طبیعی و جاذبه های جذاب کنار جاده.

در حالی که مسیر ایالات متحده ممکن است شما را از میان شهرهای نمادینی مانند شیکاگو و سانتا مونیکا هدایت کند، مسیر موازی کانادا شما را از شهرهایی مانند ونکوور، کلگری، تورنتو، مونترال و هالیفاکس عبور می‌دهد.

چه یک رانندگی کوتاه در امتداد بزرگراه Trans-Canada را انتخاب کنید یا یک ماجراجویی طولانی تر، این سفر جاده ای یک ماجراجویی کانادایی است که قطعاً با همتای آمریکایی خود رقابت می کند.

3- The Canadian Alps

اگر قله های بلند سوئیس و مناظر کوهستانی را دوست دارید، نگران تمدید پاسپورت خود نباشید. کوه های Rockies اغلب به عنوان آلپ کانادا شناخته می شوند و نوید یک تجربه به همان اندازه مسحور کننده را می دهند.

این کوه های چشمگیر که در داخل مرزهای کانادا قرار گرفته اند، عظمت همتایان اروپایی خود را منعکس می کنند. Rockies کانادا با قله‌های پوشیده از برف، زمین‌های ناهموار و دریاچه‌های بکر، علاوه بر شهرهای کوچک جذاب در هر گوشه، همان حسی را برمی‌انگیزد که Europe’s Alps دارند.

با کاوش در Banff یا Jasperبه راحتی می توان خود را در قلب کوه های آلپ سوئیس یا اتریش تصور کرد. چه در حال پیاده روی در چمنزارهای سرسبز یا اسکی در دامنه های کوه باشید، زیبایی منظره و ماجراجویی در فضای باز به همان اندازه هیجان انگیز هستند.

4- The Daytona of the North

یک خط ساحلی شنی واقع در انتاریو، لقب Daytona of the North را به خود اختصاص داده است. این مقصد با شن‌های نرم و مخملی، آب‌های شفاف، و مجموعه‌ای از جاذبه‌ها در مجاورت خود، بسیار شبیه به خواهر جنوبی‌اش است.

Sauble Beach که تنها چند ساعت با تورنتو فاصله دارد، عنوان دومین ساحل طولانی آب شیرین جهان را به خود اختصاص داه و در بین مسافران یک روزه انتاریو و افرادی که به ساحل علاقه دارند بسیار مشهور است.

درست شبیه به Daytona Beach واقع در امتداد سواحل اقیانوس اطلس در فلوریدا، Sauble Beach نیز غروب های شگفت انگیز امتداد بی پایانی از شن های سفید، و طیف متنوعی از فعالیت ها و گزینه های غذاخوری را ارائه می دهد.

در حالی که آب و هوا ممکن است در نسخه کانادایی سازگار نباشد، مطمئن باشید که خود ساحل چیزی کمتر از ایده آل نیست.

Call Now Button