9 مکان در کانادا که شبیه به کشور دیگری هستند بخش دوم

5- Hawaii Little

اگر به دنبال سواحل شن سفید و آب‌های کریستالی و جذاب هستید، نیازی به سوار شدن به هواپیما ندارید.

ساحل Tribune Bay در B.C. واقع در جزیره Hornbyبه عنوان “هاوایی کوچک” کانادا شناخته می شود، که به دلیل آب های آبی خیره کننده و شن های سفید بکرش که یادآور بهشت استوایی هستند، این لقب را به آن داده اند.

به لطف آب‌های شور و گرم ساحل Tribune Bay به راحتی فراموش می کنید که در کانادا هستید. تنها چیزی که از دست می رود ممکن است درختان نخل باشد، اما به جای آنها، گل های وحشی به همان اندازه زیبا وجود دارند.

حتی بهتر از آن، برخلاف هزینه و دردسر سفر به Honolulu، این ساحل نیازی به کنترل پاسپورت یا صف فرودگاه ندارد. در واقع، این طعم هاوایی در حیاط خلوت خود کانادا در انتظار شما است.

6- The Canadian Amazon

اگر یک ماجراجویی در جنگل های بارانی در لیست شما قرار دارد، لازم نیست تا برزیل یا کلمبیا سفر کنید.

در انتاریو، می‌توانید در امتداد آب‌های Big Creek سفری با کایاک را آغاز کنید که شما را به قلمرویی شبیه جنگل‌های بارانی آمازون می‌برد.

این رودخانه که آمازون کانادایی نام دارد، دارای وسعتی از شاخ و برگ های سرسبز در سواحل خود است که یادآور همتای آمریکای جنوبی خود می باشد.

در طی یک سفر چند ساعته، خود را در میان درختان انبوه Carolinian Forest کانادا و همچنین آب و هوای کارولینیا و گیاهان و جانوران منحصر به فرد غوطه ور کنید.

شما مسافت 9 کیلومتری را طی خواهید کرد، این مسیر برای قایقرانان تازه کار طراحی شده است، به این معنی که قرار ملاقات شما با آمازون می تواند بسیار ساده تر از آنچه در ابتدا فکر می کردید باشد!

7- The Galapagos of the North

در حالی که این یک کپی دقیق نیست، اما Haida Gwaii کانادا اغلب به دلیل جذابیت ناهموار و اکوسیستم متمایزش به عنوان Galapagos of the North شناخته می شود.

Haida Gwaii در سواحل B.C واقع شده و حس شگفتی دوردست Galapagos را منعکس می کند. این مجمع الجزایر، بهشتی از جنگل های باستانی، سواحل بکر و حیات وحش متنوع است که جذابیت منحصر به فرد مجمع الجزایر آتشفشانی را بازتاب می دهد.

مانند همتای اکوادوری خود، Haida Gwaii فرصتی برای ارتباط با طبیعت و رودررو شدن با گونه‌هایی که در هیچ جای دیگر روی زمین یافت نمی‌شوند را ارائه می‌دهد.

هر دو نسخه دارای مناظر اکولوژیکی غنی و پیچیده هستند، و در حالی که نسخه اول وعده ایگوانا، فلامینگوهای آمریکایی و لاک پشت غول پیکر Galapagos را می دهد، نسخه دوم فرصتی را برای مشاهده نهنگ های خاکستری و گوژپشت، اورکاها و خرس سیاه Haida Gwaii فراهم می کند.

8- Little England

برای کاوش در جذابیت های عجیب انگلستان، مجبور نیستید به بریتانیا سفر کنید.

ویکتوریا، B.C. یک مقصد منحصربه‌فرد کانادایی است که هوای بریتانیا را در خود دارد، به‌قدری که عنوان انگلستان کوچک را به خود اختصاص داده است.

از جمله جزئیاتی که شما را به اروپا می‌برد، زیبایی‌شناسی معماری این منطقه است که به میراث استعماری بریتانیا ادای احترام می‌کند و خیابان‌های سنگ‌فرش بی‌شمار. ساختمان‌های اینجا منعکس‌کننده عظمت شهرهای تاریخی انگلستان هستند، در حالی که Inner Harbour تمام حال و هوای یک شهر ساحلی انگلیسی را دارد.

باغ‌های سرسبز ویکتوریا و نمایش‌های گل‌های نمادین، یادآور چمن‌زارهای پر از شکوفه حومه انگلیسی است، در حالی که سنت بریتانیایی چای بعد از ظهر در اینجا به خوبی و واقعاً مورد احترام است.

9- The Coney Island of the Great Lakes

برای انتقال به Brooklyn نیویورک، لازم نیست کانادا را ترک کنید.

زیرا شهر جذاب Port Stanley به درستی Coney Island of the Great Lakes نامیده می‌شود و تجربه‌ای به همان اندازه سرگرم‌کننده را نوید می‌دهد که کاملاً به خانه نزدیک‌تر است.

Port Stanley که در سواحل آرام دریاچه Erie انتاریو قرار دارد، دهکده ای زیبا در بندرگاه مملو از جذابیت های بی انتها است.

این جواهر تاریخی که تنها چند ساعت از تورنتو فاصله دارد، فعالیت‌های زیادی را ارائه می‌کند که مطابق با هر سلیقه‌ای است، از غذاخوری‌های خوش طعم گرفته تا فروشگاه‌های عجیب و غریب و مناظر چشمگیر. تاج منطقه سواحل هستند که نوید شن های نرم و آب های درخشان را می دهند.

اما اگر به‌دنبال کلوپ‌های شبانه، فعالیت های هیجان‌انگیز و شهربازی هستید، شاید بهتر باشد از مرز عبور کنید تا جایگزین آمریکایی را تجربه کنید.

Call Now Button