چطور می توانیم به آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی‌های بریتیش کلمبیا کمک کنیم؟

با شدت گرفتن آتش‌سوزی‌های بریتیش کلمبیا، دولت کانادا از شهروندانش خواست برای همدردی با آسیب‌دیدگان کمک‌های مالی و معنوی خود را اهدا کنند.

فراخوانی برای تامین مایحتاج این افراد از جمله مواد غذایی، پتو و… منتشر و از مردم خواسته شده در صورت تمایل به کمک کردن، آنها را در اختیار موسسات خیریه و گروه‌های حمایتی قرار دهند.

این نهادها توصیه می کنند، مردم از اهدای غذاهای فاسد شدنی و وسایل منزل بپرهیزند و در صورت تمایل به کمک، وجه نقد اهدا کنند تا این موسسات بتوانند نیاز ]سیب دیدگان را تامین کنند.

آتش‌نشانی بریتیش کلمبیا اعلام کرد، از پذیرفتن کمک‌های غذایی، لوازم، تجهیزات و کمک‌های فردی معذور است.

صلیب سرخ کانادا از کسانی که مایل به همکاری با سازمان‌های امدادی هستند دعوت کرد، برای امدادرسانی به آسیب دیدگان آتش‌سوزی‌ها مراجعه کنند.

کانادایی‌هایی که مایل به اهدای کمک هستند همچنین می‌توانند به صورت آنلاین یا با تماس با شماره تلفن ۱-۸۰۰-۴۱۸-۱۱۱۱ انجام دهند.
CanadaHelps فهرستی از موسسات معتبر برای جمع آوری کمک‌های خیریه به آسیب دیدگان آتش‌سوزی‌های بریتیش کلمبیا در سراسر کانادا را منتشر کرده است، از جمله بانک غذای مرکزی اوکاناگان.

SPCA نیز در مورد مراقبت‌های اضطراری برای حیوانات خانگی کمک می‌کند و از هرگونه کمک‌های مالی و داوطلبان در این مورد استقبال می‌کند. این موسسه از افرادی که فضایی برای نگهداری حیوانات دارند درخواست کرده آمادگی خود را با مدیران منطقه‌ای در میان بگذارند.

دولت بریتیش کلمبیا نکاتی را برای افرادی که درصدد کمک‌رسانی به مردم این استان هستند لیست کرده است:

  • از دادن پول نقد یا استفاده از خدمات انتقال آنلاین به افراد خودداری کنید و فقط با سازمانها در تماس باشید.
  • کمک‌های مالی آنلاین را فقط در وب سایت‌های امن و معتبر انجام دهید.
  • هنگامی که یک موسسه خیریه از شما برای آسیب دیدگان آتش‌سوزی‌های بریتیش کلمبیا درخواست کمک می‌کند ابتدا هویت یا اطلاعات آن موسسه را از طریق جستجو در اینترنت یا آژانس درآمد کانادا بررسی کنید.
  • مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید.
Call Now Button