سردار آزمون به تیم آ اس رم پیوست

سردار آزمون با عقد قراردادی با باشگاه آ اس رم ایتالیا برای مدت یک فصل و نیم به این تیم پیوست. وی س از امضای قرار داد گفت، توصیف احساساتی که نسبت به این انتقال دارم بسیار دشوار است. من به یکی از معتبرترین باشگاه‌های بین‌المللی آمدم و اینکه بتوانم با پیراهن رم عنوانی به دست بیاورم رویایی خواهد بود.

این مهاجم تیم ملی ایران گفت، سال گذشته توانستم در استادیوم المپیکو به میدان بروم و می‌توانم بگویم که در دوران حرفه ای ام هرگز چنین هواداران پرشوری را ندیده ام. حالا دیگر نمی‌توانم صبر کنم و می‌خواهم مقابل چشمان هواداران بازی کنم.

سایت باشگاه آ اس رم نوشت، سردار در ۳۱۶ بازی باشگاهی، ۱۱۵ گل به ثمر رسانده و ۴۸ پاس گل داده است. او همچنین در ۷۱ بازی با تیم ملی ۴۵ گل و ۹ پاس گل به ثبت رسانده است. او چهار قهرمانی در لیگ برتر روسیه، یک جام روسیه و دو قهرمانی سوپرکاپ روسیه را در کارنامه خود دارد. او همچنین بهترین گلزن لیگ روسیه برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ و بهترین بازیکن سال روسیه در سال ۲۰۲۱ بوده است.

تیاگو پینتو مدیر فوتبال باشگاه رم گفت: آزمون بازیکنی است که مدت‌هاست به دنبالش هستیم و توانایی‌های فنی غیرقابل انکاری دارد. ما مطمئنیم تیم ما به او در ادغام سریع کمک خواهد کرد.

Call Now Button