تلفن همراه رونالدو در ایران آنتن نمی‌دهد

قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انجام و برنامه های بازی های تیم ها مشخص شد.

حال باید منتظر بود ستاره‌های مشهور فوتبال دنیا که این روز‌ها به عضویت باشگاه‌های عربستان درآمده‌اند، به ایران سفر کنند. البته این موضوع هنوز قطعیت ندارد و بسیاری از بازیکنان ایرانی ابراز امیدواری کرده اند با توجه به زیرساخت های فعلی فوتبال ایران، این اتفاق هرگز نیافتد.

بعد از قرعه‌کشی مشخص شد کریستیانو رونالدو به همراه النصر رودرروی پرسپولیس، نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل به همراه الهلال روبروی تیم نساجی و کریم بنزما نیز رودرروی تیم سپاهان قرار خواهند گرفت.

وضعیت بد ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در تهران و اوضاع نامساعد چمن ورزشگاه آزادی، باعث شده تا ستاره‌های پرسپولیس بگویند، کاش برای حفظ آبرو هم که شده رونالدو و دیگر ستاره‌های فوتبال دنیا به ایران سفر نکنند.

اگر مسئولان فوتبال ایران نتوانند زیرساخت لازم برای استفاده از تکنولوژی var را فراهم کنند، ممکن است کلا میزبانی از تیم‌های ایرانی گرفته و به کشور دیگری سپرده شود.

البته مشکلات دیگری هم در ایران وجود دارد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. مثلا رجیستر نشدن آیفون ۱۴، گوشی‌ای که ۹۹ درصد این ستاره‌ها از آن استفاده می‌کنند، و فیلتر بودن فضای مجازی که محل بحث و طنز دوستداران فوتبال شده و تعدادی خواستار فروش فیلترشکن خوب به رونالدو و نیمار شده‌اند.

این موارد فقط بخشی از طنز‌های تلخی است که پیش از ورود ستاره‌های بزرگ دنیا به ایران در حال دست به دست شدن است. ولی واقعیت آن است که برای پیشرفت فوتبال ایران و معرفی چهره مناسب از این کشور، نیاز به تلاشی شبانه روزی وجود دارد تا موانع حضور این فوق‌ستاره‌ها برطرف شود.

Call Now Button