BC Transit سیستم پرداخت کرایه Umo کارت و گوشی هوشمند را راه اندازی کرد

شبکه حمل و نقل عمومی اتوبوس در Greater Victoria اکنون اولین سیستم حمل و نقل BC است که شاهد یک سیستم دیجیتالی جدید پرداخت کرایه می باشد که جایگزینی برای پرداخت نقدی است.

اداره حمل و نقل عمومی استانی برای اولین بار Umo، نام این سیستم را در ژانویه 2022 اعلام کرد. پس از راه اندازی اولیه این سیستم در ویکتوریا در این هفته، Umo به تدریج به سایر شبکه های حمل و نقل عمومی که توسط BC Transit اداره می شوند، گسترش خواهد یافت.

Christy Ridout معاون استراتژی و امور عمومی BC Transit در بیانیه‌ای گفت: من بسیار هیجان‌زده هستم که این جهش عظیم را برای دستیابی به هدفمان یعنی تبدیل BC Transit به بهترین راه‌ حمل‌ونقل انجام می دهیم.

مشابه Compass Card مجزای TransLink برای مترو ونکوور، Umo یک کارت هوشمند قابل شارژ مجدد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که می‌توان آن را به صورت رایگان از فروشندگان بلیط BC Transit از جمله London Drugs دریافت کرد. ارزش دلاری ذخیره شده در بلیط را می توان به طور مداوم از طریق فروشنده، وب سایت اختصاصی Umo یا خط تلفن مرکز خدمات مشتریان Umo به شماره 877-380-8181بررسی کرد.

مسافران هنگام سوار شدن به اتوبوس، کارت Umo خود را روی دستگاه اعتبار خوان می زنند. BC Transit به مسافران توصیه می‌کند کارت خود را با ایجاد یک حساب کاربری Umo به صورت آنلاین ثبت کنند تا در صورت گم شدن کارت، از ارزش کرایه شارژ شده خود محافظت کنند.

برای مسافرانی که گوشی‌های هوشمند دارند، برای راحتی بیشتر در پرداخت کرایه، می‌توانند اپلیکیشن Umo Mobility را به صورت رایگان در iOS و Android دانلود کنند. با استفاده از این برنامه، می‌توان کرایه را به‌صورت آنلاین خریداری کرد و مسافران کد QR پویا منحصربه‌فرد ارائه‌شده را برای اسکن به دستگاه اعتبارسنجی نمایش می‌دهند.

علاوه بر این، برنامه Umo ویژگی‌های دیگری را برای کمک به مسافران در برنامه‌ریزی سفر خود ارائه می‌کند، از جمله اطلاعات در لحظه، نقشه‌ها و هشدارها برای نزدیک شدن به ایستگاه اتوبوس یا اگر شارژشان رو به اتمام یا در حال انقضا است.

ورود Umo همچنین به معنای تغییراتی در ساختار کرایه BC Transit است، از جمله معرفی30-Day Pass و Cash Balance.

30-Day Pass در نهایت جایگزین بلیط ماهیانه موجود خواهد شد، با این مزیت انعطاف پذیری که نیازی به منتظر ماندن تا شروع یک ماه تقویمی برای استفاده از بلیط یک ماهه نیست. Cash Balance در نهایت جایگزین بلیط‌های کاغذی می‌شود و مبلغ ذخیره‌شده دلاری را فراهم می‌کند که مسافر می‌تواند از آن برای سفر استفاده کند.

محصولات موجود تا چند ماه دیگر کار خواهند کرد، تا مسافران زمان کافی برای انتقال به Umo را داشته باشند. پول نقد همچنان پذیرفته می شود.

Call Now Button