آنچه باید در مورد بیمه منازل بدانید، اگر خانه خود را آتش سوزی های B.C. یا N.W.Tاز دست داده اید

آتش سوزی های ویرانگر هزاران نفر را مجبور به ترک خانه های خود در Northwest Territories و B.C. Interior کرده است.

وضعیت اضطراری استانی در بریتیش کلمبیا باعث تخلیه 30000 نفر از منازلشان شد. IBC گفت: هنوز برای ارائه تخمینی از خسارات ناشی از آتش سوزی بیمه شده زود است زیرا آتش هنوز ادامه دارد.

Ivans گفت، کسانی که درخواست دریافت خسارت دارند، تصویر کاملی از خسارت داشته باشند، زیرا بعد از اطلاع از میزان تأثیر آتش سوزی بر اموال خود، می توانند ادعای خود را به روز کنند.

Rob de Pruis مدیر روابط با مصرف کننده و صنعت IBC گفت: هنگامی که دستورات تخلیه برداشته شد، درک بهتری از نوع آسیبی که ممکن است به اموال شما وارد شده باشد خواهید داشت.

و سپس تنظیم کننده ها بیرون می آیند و به ملک شما نگاه می کنند و شما را در آنجا ملاقات می کنند تا این روند را طی کنید.

IBC به هر کسی که مجبور به فرار در Northwest Territories و بریتیش کلمبیا است توصیه کرد، فهرستی از اقلام آسیب دیده یا تخریب شده تهیه کنند و رسید هزینه هایی را که متحمل شده اند نگه دارند. IBC گفت: هر چه جزئیات بیشتر باشد، در هنگام ادعای خسارت بهتر است.

در این بیانیه آمده است، علاوه بر خانه و اموال شخصی شما، بیمه شما ممکن است محتویات فریزر شما را در صورت خراب شدن پس از قطع برق پوشش دهد.

به گفته de Pruis ، اغلب مردم تصورات نادرستی در مورد اصطلاح act of God برای بلایایی مانند آتش سوزی دارند. او گفت تا زمانی که شما عمداً خانه خود را به آتش نکشیدید، خسارت آتش سوزی و دود به طور گسترده تحت پوشش بیمه خانه قرار می گیرد و منشاء آتش سوزی تأثیری بر ادعای شما ندارد.

او گفت: در بیمه‌نامه‌های کانادا چیزی به‌عنوان act of God وجود ندارد.

او گفت، با این حال، مستاجران باید توجه داشته باشند که بدون بیمه مستاجر، اموال شخصی آنها تحت پوشش بیمه صاحبخانه نیست.

de Pruis گفت، همچنین، همه بیمه های خودرو خسارت دود یا آتش سوزی را پوشش نمی دهند.

وی گفت: در صورت خرید پوشش جامع اختیاری، خسارت ناشی از آتش سوزی یا دود به وسیله نقلیه شما پوشش داده می شود.

IBC در وبسایت خود که به فصل آتش سوزی 2023 اختصاص داده شده است، اعلام کرد: هنگامی که خسارتی را به شرکت بیمه خود گزارش می دهید، یک تنظیم کننده خسارت برای شما منصوب می شود که روند خسارت را بررسی کرده و به آن کمک می کند.

به گفته de Pruis ممکن است برخی تاخیرهای کوتاه مدت به دلیل هجوم بالای تماس ها وجود داشته باشد، اما شرکت های بیمه منابعی را از مناطق دیگر برای کمک مستقر خواهند کرد.

در حالی که یک ادعای زودتر ممکن است به شما کمک کند زودتر بازپرداخت دریافت کنید، IBC گفت ادعاهای شخصی معمولاً ظرف دو سال پس از اطلاع از خسارت یا ضرر گزارش می شوند.

de Pruis گفت: افرادی که در این مدت سعی در دریافت بیمه نامه های جدید دارند باید منتظر بمانند تا خطر قریب الوقوع آتش سوزی از بین برود.

وی گفت: برای مناطقی که در معرض خطر قریب الوقوع هستند، مانند دستور تخلیه، شرکت های بیمه در این مدت فروش بیمه نامه های جدید را به طور موقت محدود می کنند. با این حال، تمدید بیمه نامه های قبیل در این مدت ممکن خواهد بود.

Call Now Button