7 مکان برای تعطیلات آخر هفته در نزدیکی ونکوور که برای پاییز عالی هستند

Washington getaway

به ایالات متحده بروید و از خود با طعم‌های چیپس و آب نبات‌هایی که معمولاً در ونکوور نمی‌توانید تهیه کنید، پذیرایی کنید. اگر سیاتل مورد علاقه شما نیست، یک شهر کوچک در همین نزدیکی پیدا کنید تا با یک کتاب برای یک آخر هفته راحت باشید.

Whistler getaway

پاییز فصل مورد علاقه من برای کشف Whistler است. نسبت به تابستان یا زمستان بسیار ساکت تر (و مقرون به صرفه تر) است. در حالی که اسکی هنوز آماده نیست، می‌توانید از امکانات هتل خود لذت ببرید، به اسپا بروید، پیاده‌روی کنید، دریاچه‌ها را کاوش کنید و بعدازظهرها را به خرید در روستا بگذرانید.

Harrison Hot Springs

فقط کمتر از دو ساعت با ونکوور فاصله دارید، شهر کوچک Harrison جایی که می توانید در کنار دریاچه قدم بزنید، شهر Sasquatch را کاوش کنید و جواهرات مخفی را پیدا کنید.

Okanagan road trip

پاییز فصل برداشت در کشور شراب است، بنابراین چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. علاوه بر این، تمام گردشگران تابستانی از آنجا خارج شده اند، بنابراین شما می توانید پاییز امسال در آرامش از آن لذت ببرید.

Vancouver Island road trip

تمام mainland را پشت سر بگذارید و گوشه ای آرام از جزیره ونکوور را برای فرار پیدا کنید. از موج‌سواری گرفته تا کافه‌های عجیب و غریب کنار جاده، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.

Chilliwack Getaway

اگر هرگز از بزرگراه نزدیک Chilliwack خارج نشده اید، هرگز مرکز شهر تاریخی جذاب آن را ندیده اید. آخر هفته را در Chilliwack House، یکی از زیباترین Airbnb در Fraser Valley چند دقیقه پیاده روی از مرکز شهر بگذرانید و مدتی را به استراحت بگذرانید.

Hotel getaway

گاهی اوقات تنها یک شب در هتل گذراندن تمام چیزی است که برای رفع احساس نیاز به سفر و رهایی از این وضعیت لازم دارید. سعی کنید در مکان‌های استثنایی مانند Fairmont Vancouver تاریخی، Westin Bayshore در نزدیکی Stanley Park، یا هتل محبوب Rosewood Hotel Georgia اقامت کنید.

Call Now Button