جدیدترین گالری همه جانبه BC، مانند یک کتاب جادویی است

اگر عاشق هنرهای ذهنی هستید، این گالری وهم برانگیز در ونکوور برای شما عالی است. با توهمات عظیم به اندازه اتاق و آثار سه بعدی، واقعیت به چالش کشیده می شود. تمام آنها توسط هنرمندان محلی خلق شده است، بنابراین برای ونکوور و اولین فضا از این نوع در کانادا کاملا منحصر به فرد است.

گالری هنری Dimensions در روز یک جولای افتتاح شد و در حال حاضر ذهن ها را به خود جذب کرده است.

آن‌ها در بیانیه‌ای نوشتند: ما اولین گالری هنری سه‌بعدی تعاملی محلی در کانادا هستیم. ما با الهام از تمام نقاشی های دیواری زیبا در ونکوور و جهان، تصمیم گرفتیم یک گالری هنری سه بعدی ایجاد کنیم. اما نمی خواستیم فقط یک نوع هنر و تجربه ارائه کنیم، بنابراین اتاق های توهمات فیزیکی را نیز ساختیم.

شما می‌توانید در نمایشگاه‌های عظیمی با مضمون دزدان دریایی، تعطیلات استوایی، یا حتی بازی‌های نینتندو قدم بزنید، همچنین هزاران توهم فیزیکی نیز برای کشف وجود دارد.

به عنوان مثال، آنها اولین Ames Room را در بریتیش کلمبیا ساخته اند، نوعی از اتاق توهم که می تواند دوستان شما را بسته به جایی که ایستاده اند بزرگتر یا کوچکتر نشان دهد. همچنین یک اتاق آینه‌ای بی‌نهایت وجود دارد.

شما و دوستانتان باید از قبل زمان بازدید خود را رزرو کنید.

حداکثر اندازه گروه 12 نفر است و شما می توانید یک ساعت را در داخل مجموعه بگذرانید.

اگر از طرفداران نقاشی‌های دیواری زیبایی هستید که مغازه‌های بسته شده ونکوور را پوشانده اند، اینجا را دوست خواهید داشت. در آثار هنری شگفت انگیز قدم بزنید و تخیل خود را رها کنید.

هزینه: 24.99 دلار
آدرس: 432 Hastings St., Vancouver, BC

Call Now Button