۸ نکته برای کسانی که قصد دارند به تنهایی به کانادا مهاجرت کنند

مهاجرت به کانادا تجربه‌ای دلهره‌آور است مخصوصا اگر به تنهایی این کار را انجام دهید. به عنوان کسی که به تنهایی به کانادا مهاجرت کرده، باید بگویم خیلی چیزها بسیار ساده‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم، و مسائلی که واقعاً به آنها فکر نمی‌کردم برای من تبدیل به چالش شدند.

اگر قصد دارید به تنهایی به کانادا نقل مکان کنید با ما همراه باشید، تا با مواردی که باید در نظر داشته باشید آشنا شوید.

کانادا بسیار امن است

برای هر کس که قصد دارد به تنهایی به کانادا مهاجرت کند، ایمنی بسیار اهمیت دارد. باید بگویم با در نظر گرفتن همه چیز، کانادا به شما احساس امنیت می‌دهد، مخصوصا اگر به عنوان یک زن مجرد مهاجرت کرده و قصد دارید در کانادا اقامت کنید.

کانادا در مقایسه با سایر کشورها به عنوان مکانی امن برای زندگی در نظر گرفته می‌شود. مردم به کار خود فکر می‌کنند و بیرون رفتن در شب چیزی نیست که من نگران آن باشم.

گزارشات متعدد در مورد میزان جرم و جنایت در این کشور و محافظت قوانین محلی از زنان نیز ‌کانادا را به عنوان مقصد برتر مسافران تنها قرار داده اند.

مردم محلی بسیار به شما کمک می‌کنند

این تصور که کانادایی‌ها فوق‌العاده دوستانه هستند، حقیقت دارد. بر اساس تجربه من، مردم اینجا فوق‌العاده مودب و بسیار مهمان‌نوازهستند. اگر در زمان مهاجرت به کانادا در تنگنا قرار بگیرید، به طور کلی متوجه خواهید شد که اطرافیان شما از کار خود دست کشیده و به شما کمک می‌کنند.

فرصت های زیاد برای آشنایی با افراد جدید

اگر به دنبال پیدا کردن دوستان جدید در کانادا هستید و اگر تصمیم دارید در شهرهای بزرگی مانند تورنتو یا ونکوور زندگی کنید، فرصت‌های زیادی برای ملاقات با افراد جدید وجود دارد. این به این دلیل است که کانادا در حال حاضر مهاجران جدید زیادی را می پذیرد و فرهنگ نسبت به تازه واردان به طور کلی بسیار خوشایند و مثبت است.

Meetupیک شبکه اجتماعی است که به شما کمک می‌کند با افراد جدید ملاقات کنید، زیرا گروه‌های زیادی برای کمک به تازه‌واردان برای اقامت در کانادا دارد.

پیوستن به یک باشگاه ورزشی و کار داوطلبانه راه‌های عالی دیگر برای پیدا کردن دوستان جدید هستند.

سازمان‌های اقامت در کانادا

منابع رایگان زیادی برای کمک به اقامت مهاجران جدید در کانادا در دسترس است. از کلاس‌های زبان گرفته تا خدمات استخدامی، منابع مختلفی برای کمک به تازه‌واردان طراحی شده است تا به جامعه کانادا بپیوندند و احساس کنند که در خانه خود هستند.

شما حتی می‌توانید از برنامه هایی مانند canoo که توسط موسسه شهروندی کانادا پشتیبانی می‌شود استفاده کنید که به تازه‌واردان امکان می‌دهد به صورت رایگان از مقاصدی در سراسر کشور بازدید کنند.

هزینه‌های بالا در کانادا

مهم است که به خاطر داشته باشید هزینه‌ ی زندگی در کانادا می‌تواند به سرعت افزایش پیدا کند، از هزینه های بالای مسکن در بسیاری از شهرها گرفته تا هزینه‌های روزمره مانند مواد غذایی و حمل و نقل. بهتر است قبل از مهاجرت بع این کشور درک واقع‌بینانه‌ای از هزینه‌های زندگی داشته باشید.

این کشور برای مجردها بسیار گران است، زیرا بسیاری از امکانات برای زوج‌ها طراحی شده‌اند، از اقامت در هتل و اجاره ماشین گرفته تا رستوران. بنابراین، اگر قصد دارید به تنهایی به کانادا مهاجرت کنید، باید در مورد راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها فکر کنید.

ممکن است به یک هم اتاقی نیاز داشته باشید

هزینه اقامت در کانادا به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار بالا است.

بر اساس وب سایت مقایسه قیمت numbeo، هزینه اجاره یک اتاق خواب خارج از مرکز شهر تورنتو ۲۰۸۲ دلار و در ونکوور ۲۱۲۹ دلار است. این قیمت زمانی مقرون به صرفه است که بین دو نفر تقسیم شود.

با توجه به اینکه میانگین درآمد پس از مالیات در تورنتو و ونکوور به ترتیب ۴۴۲۶ دلار و ۴۶۶۸ دلار است، شما به راحتی بیش از ۵۰ درصد از درآمد ماهانه خود را فقط برای اجاره خرج می‌کنید مگر اینکه هم اتاقی پیدا کنید.

شوک فرهنگی و ساعت جغرافیایی

بسته به اینکه از کجا آمده‌اید و کدام استان را برای اقامت در کانادا انتخاب می‌کنید، ممکن است چند شوک فرهنگی را تجربه کنید.

یکی از بزرگترین شوک ها برای من این بود که متوجه شدم کانادا چقدر بزرگ است. این کشور آنقدر بزرگ است که حتی چندین منطقه زمانی در داخل کشور وجود دارد. تفاوت‌های زمانی نیز چیزی است که در زمان مهاجرت به کانادا باید با آن آشنا شوید، به ‌ویژه برای تماس‌های ویدیویی سریع با دوستان و خانواده در کشورهای دیگر، که در سفرهای انفرادی بسیار مهم هستند.

حمایت از شریک ممکن است زمان ببرد

اگر شما به عنوان مقیم دائم به کانادا نقل مکان کرده‌اید و برنامه‌هایی برای حمایت از شریک زندگی خود در آینده دارید، امکان آن وجود دارد. برای حمایت از شریک زندگی، باید ازدواج مدنی قانونی داشته باشید یا ۱۲ ماه متوالی با او زندگی کرده باشید (یا در گذشته با او زندگی کرده باشید). علاوه بر این، شما باید بتوانید ثابت کنید که می‌توانید از نظر مالی هم خود و هم شریک زندگی خود را تا زمانی که او مقیم دائم شوند حمایت کنید.

زمان پردازش فعلی برای حمایت از شریک در کانادا تقریباً ۱۶ ماه است، که به این معنی است که این فرآیند به صبر و پشتکار زیاد هر دو طرف نیاز دارد.

Call Now Button