پیش‌بینی اولیه آب و هوای زمستان BC منتشر شد

با توجه به اینکه مترو ونکوور در میانه پاییز قرار دارد، نمی‌توانیم دقیقا بدانیم آب و هوا در فصل زمستان چگونه خواهد بود، اما به گفته The Weather Network، ال نینو عامل بزرگی در پیش بینی ها است.

Weather Network می‌گوید: ما انتظار داریم که بسیاری از کانادا شاهد شروع آهسته زمستان باشند.

خبر خوب برای مردم در BC، پیش‌بینی دمای بیش از حد نرمال برای زمستان است.

ال نینو باعث می‌شود بادهای معمولی از اقیانوس آرام به سمت غرب بوزند، و آب گرم‌تر از آمریکای جنوبی را به سمت آسیا ببرند و باعث زمستان گرم‌تری برای سواحل غربی می شود.

Weather Network می‌گوید هنوز فرصتی برای ظهور برخی شرایط زمستانی تند در طول فصل وجود دارد. در حالی که همسایگان شرقی ما می توانند انتظار هوای سردتر از شرایط معمول را داشته باشند، بریتیش کلمبیا زمستان معتدل تری را تجربه خواهد کرد.

سوال بی پاسخ این است که آیا شرایط بر فصل اسکی تأثیر می گذارد، زیرا بسیاری از استراحتگاه های کوهستانی برای شروع فصل خود به برف های زودهنگام متکی هستند.

Environment and Climate Change Canada (ECCC)می گوید، یکی از قابل توجه ترین پیامدهای حضور ال نینو در کانادا نفوذ فصول سنتی و در بسیاری موارد، موج غیرمنتظره رویدادهای شدید آب و هوایی مانند باران شدید و سیل بوده است.

تابستان و پاییز در BC امسال گرمتر و خشک‌تر از حد انتظار بود، اما با توجه به اینکه ال نینو به زودی می آید، بسیاری از آنها می‌پرسند این برای دسامبر چه معنایی خواهد داشت؟ ما انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

Call Now Button