ده مکان عالی برای پیک نیک در ونکوور (بخش دوم)

 

 

Dude Chilling Park 

 

گاهی اوقات، یک شخص فقط نیاز به آرامش دارد. حتی اگر فقط برای گرفتن عکس با تابلوی این پارک بروید، ( Dude Chilling Park ) در نزدیکی ( Main Street ) قطعا مکانی برای نشستن و استراحت است. 

 

Harbour Green 

 

به آب نگاه کنید یا بعد از دوچرخه سواری کمی توقف کنید، ( Harbour Green ) در ( Coal Harbour ) مناظر عالی و سایه زیادی برای روزهای آفتابی دارد. 

 

Pacific Spirit Park 

 

یک کتاب، مقداری غذا و دوستانتان را به ( Pacific Spirit Park ) بیاورید تا امواجی را که به ساحل برخورد می‌کنند تماشا کنید و به کوه‌های دوردست نگاه کنید که به شما یادآوری می‌کنند که چرا آن را زیبای ( BC ) می‌نامیم. 

 

Vanier Park 

 

پارکی با حال و هوای آنقدر خوب که باعث می شود از خوشحالی به هوا بپرید. ( Vanier Park ) یکی دیگر از موارد مورد علاقه دست کم گرفته شده است، با فضای زیادی برای دراز کشیدن و گم شدن در میان ابرها، یا نشستن و گپ زدن با دوستان در حالی که غروب خورشید را پشت آثار هنری تماشا می کنید. 

 

Stanley Park 

 

( Stanley Park ) نمادین‌ترین پارک ونکوور، کمبودی در مکان‌های خیره‌کننده برای آوردن دوستان خود یا لذت بردن در خلوت ندارد. با جواهرات پنهان در امتداد ( Seawall ) که فقط منتظر یافتن و لذت بردن هستند. 

 

وسایل پیک نیک خود را جمع کنید و بهترین دوست های خود را جمع کنید، زیرا اگر در حال حاضر در ونکوور هستید، زمانی بهتر از این برای پیک نیک رفتن نیست.  

 

Call Now Button