برای مهاجرت از ونکوور،همه به این شهر آلبرتا میروند 

در حالی که قیمت‌های هفت رقمی برای خرید خانه و رفت‌وآمدهای سخت مردم را از شهرهای بزرگ بیرون کشیده و به مراکز مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌برند، گزارش جدیدی از ( Royal LePage ) نشان می دهد، کانادایی‌ها بیشتر به چه مکان‌های مهاجرت می‌کنند. 

 

این گزارش که مقرون‌به‌صرفه‌ترین بازارهای املاک و مستغلات کشور و نگرش کانادایی‌ها نسبت به نقل مکان به مناطق کم‌هزینه را شرح می‌دهد، نشان داد، کسانی که به دنبال نقل مکان از برخی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا هستند، به‌ویژه به ادمونتون چشم دوخته‌اند. 

 

بر اساس این نظرسنجی، 45 درصد از پاسخ دهندگان ونکووری می گویند، به فکر خرید خانه در شهری مقرون به صرفه تر هستند. ونکووریتی‌ها ادمونتون را به‌عنوان بهترین گزینه برای جابه‌جایی (19 درصد) انتخاب کردند و پس از آن ( St. John’s ) با (13 درصد) و ( Thunder Bay ) با (9 درصد) قرار گرفتند. 

 

مرکز آلبرتا همچنین بهترین انتخاب برای کسانی است که در منطقه تورنتو بزرگ (19٪) هستند، در حالی که پاسخ دهندگان در مونترال به شهر کبک (29٪) چشم دوخته اند و پس از آن ( Sherbrooke ) با (15٪) و ( Trois-Rivières ) با (12٪) قرار دارند. 

 

ادمونتون پنجمین شهر مقرون به صرفه در کانادا و دومین شهر در آلبرتا، پس از ( Red Deer ) است. طبق گفته ( Royal LePage )، حدود 28.9 درصد از درآمد ماهانه یک خانوار در ادمونتون برای پرداخت وام مسکن مورد نیاز است. 

 

( Ed Lastiwka ) کارگزار همکار با ( Royal LePage Noralta Real Estate ) می گوید، شما در ادمونتون با یک بودجه 500,000 دلاری می‌تواند خانه‌ای با کیفیت در اندازه‌های مناسب خانواده را در فضایی قابل توجه در نزدیکی امکانات مطلوب خریداری کنید. 

 

عرضه خانه‌ها در این شهر در طول تاریخ فراوان بوده است، که به ثابت ماندن قیمت ملک کمک کرده است، اما از زمان شروع همه‌گیری این وضعیت تغییر کرده است. مقرون‌به‌صرفه بودن ادمونتون در سال‌های اخیر بسیاری را به این شهر کشانده است و با پیشی گرفتن تقاضا از عرضه، قیمت‌ها را به شدت افزایش داده است. 

 

با توجه به اینکه پیش بینی می شود در چند سال آینده حدود 100000 نفر به شهر نقل مکان کنند، انتظار می رود قیمت مسکن باز هم افزایش یابد، اما نسبتاً مقرون به صرفه باقی بماند. 

 

Call Now Button