هشدار هواشناسی BC: تقریباً کل استان در وضعیت هشدار بارش برف یا سرمای شدید قرار دارد

محیط زیست کانادا هشدارهای عمومی آب و هوا را برای تقریباً تمام بریتیش کلمبیا صادر کرده است زیرا یک سیستم قطبی عظیم بر فراز این استان قرار دارد. سواحل جنوبی شامل مترو ونکوور، Fraser Valley، ویکتوریا بزرگ و جزیره ونکوور.
انتظار می رود تا بعد از ظهر سه شنبه 10 تا 15 سانتی متر و برای نیمه جنوبی جزیره ونکوور و جزایر جنوبی خلیج تا 20 سانتی متر برف ببارد.
علاوه بر این هشدارهای هواشناسی ویژه برای 41 منطقه جغرافیایی باقی مانده وجود دارد.
این هشدارها برای سرمای شدید، بارش برف، باد خروجی قطب شمال و طوفان زمستانی صادر می شود.
Haida Gwaii و نوک شمالی جزیره ونکوور تنها مناطق ساحلی هستند که هیچ هشداری در آن وجود ندارد.
به رانندگان توصیه می شود برای تغییر شرایط جاده و انباشته شدن برف آماده شوند و وزارت حمل و نقل گفت: هر کسی که وسیله نقلیه‌اش به درستی مجهز به لاستیک زمستانی نیست، باید از جاده دور بماند.
برف در ویکتوریا حدود ساعت 7 بعد از ظهر شروع به باریدن کرد و در ونکوور در حدود ساعت 8 بعد از ظهر، با سرعت یک سانتی متر در ساعت می بارید.
این وزارتخانه گفت، پیمانکاران برای مدیریت برف ها و رها کردن شن و ماسه برای اصطکاک بهتر، به رانندگان هشدار می‌دهند که فاصله خود را حفظ کنند و سعی در عبور از خودروهای تعمیر و نگهداری زمستانی نداشته باشند.
پیمانکاران راه های اصلی همچنان به طور شبانه روزی مشغول پاکسازی هستند و بر اساس دما و شرایط، در حال آماده سازی نمک، شن و ماسه یا آب نمک در جاده ها هستند. بسته شدن خطوط ممکن است بر روی پل های Port Mann و Alex Fraser در صورت لزوم اعمال شود.
ICBC اشاره کرد، تصادفات در دسامبر به اوج خود رسید، با میانگین 26000 حادثه، حدود 2000 بیشتر از میانگین ماهانه B.C است.
این سیستم کم فشار بر فراز ایالت واشنگتن متمرکز است، به این معنی که مناطق جنوب ونکوور از اواخر صبح دوشنبه شاهد بارش برف بودند.
وزش بادهای شدید و سنگین ترین برف در ویکتوریا، در امتداد Malahat، جزایر Southern Gulf، دریاچه Cowichan، Port Renfrewو شرق جزیره ونکوور از Duncan تا Fanny Bay پیش بینی می شود.
بخش‌هایی از Fraser Valley از جمله Hope، Chilliwack و Abbotsfordنیز تحت هشدار باد قطب شمال قرار دارند که باعث وزش باد بین -20 تا -25 درجه سانتی‌گراد می‌شود. دمای هوا تا روز پنجشنبه حداقل پنج تا 10 درجه پایین تر از هنجارهای فصلی در منطقه خواهند بود، اگرچه ممکن است به دلیل طوفان اقیانوس آرام که روز سه شنبه در حال حرکت است و برف بیشتری به همراه خواهد داشت، مهلت کوتاهی وجود داشته باشد.
به کسانی که حیوانات خانگی یا حیوانات در فضای باز دارند توصیه می شود در طول سرمای هوا سرپناه مناسبی برای آنها فراهم کنند. مراکز گرمایش برای کسانی که در برابر عوامل آسیب پذیر هستند در سراسر منطقه باز است.
هشدارهای بارش برف نیز در امتداد بزرگراه Coquihalla از Hope به Merritt، و Highway 3 از Hope به Princeton در امتداد Allison Pass و Fraser Canyon از جمله Lytton و جنوب Okanagan وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود این مناطق 10 تا 15 سانتی‌متر و در بزرگراه 3 تا 20 سانتی‌متر برف را ببینند.
برف اواخر صبح سه شنبه در جزیره ونکوور و بعد از ظهر سه شنبه در mainland کاهش می یابد.
تا دوشنبه شب هیچ قطعی قابل توجهی توسط B.C. Hydro گزارش نشده است، که با توجه به سرد بودن هوا بسیار مهم است و هنگامی که خانه ها برق را از دست می دهند گرما را نیز از دست می دهند.
خدمات B.C. Ferries نیز هیچ تاخیری به دلیل آب و هوا گزارش نکرده است.

Call Now Button