Grand Canyon Of The North در BC با جنگلی سرسبز احاطه شده است

در حالی که Grand Canyon آریزونا همه نظرها را به خود جلب می کند، کانادا یکی از موارد خاص خود را دارد که مناظر منحصر به فرد تماشایی را ارائه می دهد.

در شمال B.C. پارک استانی رودخانه خیره کننده Stikine محل قرار گرفتن Grand Canyon of the Stikine است که به آن Grand Canyon of the North نیز می گویند.

این شگفتی طبیعی فوق‌العاده شامل بیش از 70 کیلومتر دیواره‌های عظیم دره است که در طول تاریخ از طریق فرسایش رودخانه‌ها ایجاد شده‌اند.

در داخل آن دره، رودخانه Stikine جریان دارد، آبراه عظیمی که در برخی بخش‌ها غیرقابل تردد است. می‌توانید در بالای رودخانه Stikine کایاک و قایق سواری کنید و همچنین می‌توانید مسیرهای پیاده‌روی در این منطقه را در آنجا کشف کنید.

با جنگل سرسبز پارک که دیواره‌های شیب‌دار باورنکردنی دره را احاطه کرده است، آنجا جایی از دنیایی متفاوت به نظر می‌رسد.

این پارک همچنین پر از حیات وحش است، بنابراین مراقب خرس ها، پرندگان و گوزن ها باشید.

طبق وب‌سایت BC Parks، می‌توانید با رفتن به Highway 37 یا Telegraph Creek Road به پارک رودخانه Stikine برسید، اگرچه بازدیدکنندگان باید توجه داشته باشند که این جاده در برخی نقاط شیب‌دار و باریک است.

دره اصلی بین پل Highway 37 و شهر Telegraph Creek قرار دارد.

هنگام کاوش در پارک، مراقب زمینی که در آن هستید باشید. وب سایت BC Parks اشاره می کند، از زمان های بسیار قدیم این منطقه به شدت توسط مردم بومی محلی Tahltan و اجداد آنها استفاده می شده است.

این منطقه از نظر فرهنگی برای Tahltan Nation مهم است، و اگر در حین بازدید، یافته‌های باستان‌شناسی را کشف کردید، باید آن‌ها را در جایی که هستند رها کنید و به BC Parks یا دفتر Tahltan Central Government گزارش دهید. همچنین می‌توانید درباره تاریخ Tahltan Nation و این سرزمین در وب‌سایت آن به آدرس https://tahltan.org/our-territory/ اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Call Now Button