لیست جدید شورای شهر ونکوور از 111 کاری که باید قبل از پایان دوره خود در سال 2026 انجام دهد

با گذشت یک سال از دوره چهار ساله شورای شهر، انتظار می‌رود شورای شهر هفته آینده سند City Council’s Strategic Priorities برای سال‌های 2023 تا 2026 – باقیمانده دوره – را بررسی و نهایی کند.

محتویات سند – به وضوح تحت تأثیر اولویت‌های حزب حاکم ABC ونکوور – اساساً کارهایی را که در حال انجام یا در دست اجرا هستند، خلاصه می‌کند و آنها را در 9 «هدف استراتژیک» فراگیر گروه‌بندی می‌کند. مسکن؛ حمایت از کسب و کار؛ خدمات شهری و زیرساخت؛ ایمنی و امنیت؛ شرایط اضطراری آب و هوا؛ سلامت، برابری و آشتی.

در مجموع، در حال حاضر، 111 کار، پروژه، استراتژی، و یا ابتکار در فهرست کارهایی وجود دارد که تحت 9 هدف استراتژیک گروه بندی شده اند، که اکثریت آنها در حال انجام است.

در هر یک از اهداف استراتژیک، «نتایج اولویت‌دار» نیز وجود دارد. بر اساس هدف راهبردی مسکن، اولویت شامل ایجاد «چارچوب و فرآیندهای نظارتی مناسب برای حمایت از تحویل کارآمد مسکن در زمین‌های خصوصی» و استفاده از «اموال متعلق به شهرداری برای افزودن مسکن بازاری و غیربازاری» است.

بهبود حمل و نقل، از جمله ایجاد شبکه حمل و نقل کوچک (خط دوچرخه، پیاده روها، و غیره) و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه عمومی، و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ساختمان ها و اجرای اقدامات کاهش سیل، در شرایط اضطراری آب و هوایی هستند.

بر اساس هدف استراتژیک حمایت از کسب و کار، شامل ساده‌سازی و دیجیتالی کردن فرآیندهای صدور مجوز، به‌روزرسانی الزامات صدور مجوز مشروبات الکلی، افزایش حمایت از کسب‌وکارهای مستقل، اطمینان از وجود فضای کافی برای صنعت فناوری، ساده‌سازی مقررات نظارتی حمل و نقل و افزایش حمایت های شهر از صنعت تولید فیلم و تلویزیون است.

برای ایمنی و امنیت، کارهای متعدد فهرست شده حول نتایج اولویت‌دار کاهش اموال و جرایم خشونت‌آمیز، سرمایه‌گذاری در برنامه‌های ایمنی و امنیتی پیشگیرانه، سرمایه‌گذاری در پیشگیری از آتش‌سوزی، آمادگی برای شرایط اضطراری در مقیاس بزرگ، و بهبود ایمنی حمل‌ونقل است.

وقتی صحبت از خدمات و زیرساخت های شهری به میان می آید، کار بر روی ارتقای زیرساخت های تامین آب و بهبود شبکه فاضلاب، خدمات جمع آوری زباله و نگهداری کلی امکانات در وضعیت خوب متمرکز است.

در مورد پر جنب و جوش و متنوع کردن، کار شامل زنده کردن فضاهای عمومی، سرمایه گذاری در Gastown، شاداب کردن خیابان Granville در مرکز شهر، به روز رسانی مبلمان خیابان، حمایت از جذب رویدادهای ورزشی و فرهنگی مهم، بهبود حمایت شهرداری از رویدادهای ویژه، اجرای اقدامات بیشتر برای احیای محله چینی ها، بازسازی مرکز آبی ونکوور، ساخت بیشتر و بهبود پارک های عمومی و مراکز اجتماعی، و گسترش دستشویی های عمومی است.

Call Now Button