سرانجام باران به مترو ونکوور می آید، برای نقاط مرتفع برف پیش بینی شده

Tyler Hamilton هواشناس Weather Network می گوید، جبهه سردی در اقیانوس آرام در غرب مترو ونکوور در حال شکل گیری است و انتظار می رود تا روز جمعه به خشکی برسد.

این سیستم باران را به همراه خواهد داشت که تا 50 میلی متر در ارتفاعات بالاتر خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود دما پایین‌تر از حد متوسط ​​باشد. این تغییر بزرگی نسبت به هفته‌های گذشته که در آن دما به‌طور قابل توجهی بر خلاف معمول گذشته گرم بود.

Hamilton گفت: یک جبهه سرد بسیار قوی در حال عبور از Lower Mainland تا آخر هفته آینده است. برای جمعه و شنبه من اطمینان زیادی دارم شاهد بارش زیادی خواهیم بود.

بارش در ونکوور حدود 10 میلی متر و در ارتفاعات تا 50 میلی متر پیش بینی می شود.

Hamilton گفت این بارش احتمالاً 10 آتش سوزی در اطراف مترو ونکوور را خاموش می کند و باید به توصیه های مربوط به کیفیت هوا در سراسر منطقه پایان دهد.

در حال حاضر آتش‌سوزی‌های جنگلی در جنوب شرقی Chilliwack در نزدیکی Hope، نزدیک Harrison Lake، در Washington، Coquitlam و وست ونکوور شعله‌ور شدن هستند که همگی به آسمان منطقه را تار کرده اند.

وزش بادهای این سیستم در روز چهارشنبه، آسمان Vancouver Island، سپس مترو ونکوور و در نهایت Fraser Valley را صاف خواهد کرد.

Hamilton انتظار ندارد که در آخر هفته آینده با چیزی شبیه رودخانه جوی روبرو شویم که در نوامبر گذشته سراسر جنوب بریتیش کلمبیا را ویران کرد.

انتظار می رود Whistler اولین بارش برف در ارتفاعات خود را داشته باشد.

Call Now Button