پیش بینی آب و هوا در شب هالووین

وحشتناک ترین شب سال در Lower Mainland ممکن است به شدت سرد و خشک یا کمی خنک و نسبتا مرطوب باشد.

به گفته ایستگاه هواشناسی مرکز شهر ونکوور، دمای هوا در روز پنجشنبه چند درجه کاهش یافته و به حداکثر 11 درجه سانتی‌گراد در روز و در شب به 2 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

سایر بخش‌های Lower Mainland نیز شاهد هوای مشابهی خواهند بود، اگرچه برخی مکان‌ها کمی خنک‌تر یا گرم‌تر از سایرین خواهند بود. برای مثال، Lower Mainland کمی ملایم‌تر از Stanley Park است و به ترتیب در دمای 13 و 10 درجه سانتی‌گراد قرار می گیرد.

خارج از ونکوور، سایر شهرها مانند New Westminster نیز شاهد حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد در طول روز خواهند بود، در حالی که هوای Surrey’s East Newton با حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد کمی گرمتر خواهد بود.

Derek Lee هواشناس Environment Canada می‌گوید، در ماه اکتبر در مجموع دمای هوا کمی بالاتر از میانگین بوده است، اما هوای فعلی Arctic باعث شده است که دمای هوا سه یا چهار درجه کمتر از میانگین فصلی باشد.

او توضیح می دهد، پاییز همچنان گرمتر از حد متوسط است و انتظار می رود هوای سرد Arctic در حوالی هالووین، 31 اکتبر، به الگوی طوفانی فعال تبدیل شود.

دمای بالاتر از حد متوسط سطح دریا می‌تواند شرایط را به صورت محلی ملایم‌تر کند، اما خط الراس فشار بالا بر BC بسیار قوی است و احتمالا تا سه‌شنبه آینده ادامه خواهد داشت، اما می‌تواند کمی بیشتر نیز طول بکشد. با توجه به این موضوع، پیش بینی هواشناسی کشور نمی تواند به طور قطعی بگوید که آیا باران در شب جشن فرا می رسد یا روز بعد.

Lee اضافه می کند، وقتی این اتفاق بیفتد، احتمالاً یک طوفان پاییزی واقعی خواهد بود.

تا زمانی که هوای طوفانی فرا برسد، مردم محلی می‌توانند از آب و هوای خشک در آخر هفته و برای شروع هفته کاری بعدی لذت ببرند.

Call Now Button