انتظار می رود جزر و مد، بادهای شدید و باران های شدید مترو ونکوور را در بر بگیرد

دو طوفان زمستانی پس از کریسمس به Lower Mainland رسیدند که تهدید بادهای شدید، باران شدید و احتمال جزر و مد را به همراه دارد.

اولین طوفان یکشنبه شب رخ داد و باران شدید و باد شدید را به سواحل جنوبی آورد. بارش باران و وزش باد در طول شب شدید بود اما عمدتاً تا اواخر صبح دوشنبه برطرف شد.

شهرداری ونکوور بعد از ظهر دوشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و نسبت به خطر متوسط ​​تا زیاد سیل برای برخی از مناطق کم ارتفاع ساحلی هشدار داد.

پیش بینی می شود سطح آب در ساعت 9 صبح روز سه شنبه به بالاترین حد خود برسد و به طور بالقوه باعث جاری شدن سیل در تعدادی از مناطق از جمله Fraser River، English Bay، False Creek و Burrard Inlet شود.

مناطق کم ارتفاع در دشت های سیلابی در معرض خطر سیل قرار دارند و ممکن است سیلاب های زمینی را تجربه کنند. اینها شامل Southlands، Fraser River floodplain و Locarno/Spanish Banks است.

دیوار دریایی Stanley Park فردا از Lions Gate Bridge تا English Bay و روبروی Kits Pool بسته خواهد شد.

شهرداری دلتا به ساکنان Beach Grove و Boundary Bay در مورد خطر “بسیار زیاد” سیل هشدار داد. جزر و مدی حوالی ساعت 8:40 صبح روز دوشنبه رخ داد، اما گزارشی مبنی بر خسارت وجود ندارد و بادها آنقدر که می‌شد شدید نبودند.

یکی دیگر از جزر و مدهای شدید قرار است حدود ساعت 9:20 صبح روز سه‌شنبه فرا برسد و خدمه شهرداری برای سیل احتمالی آماده و در حال آماده‌سازی کیسه‌های شن و ماسه هستند.

Environment Canada بیانیه آب و هوای ویژه در مورد سیل احتمالی ساحلی در مناطق کم ارتفاع از سواحل جنوبی به دلیل جزر و مد، بادهای تند و باران در پیش بینی شبانه ادامه دارد.

بیانیه مناطق نزدیک به سطح دریا در مرز تنگه جورجیا شامل مترو ونکوور از جمله ونکوور، Burnaby ، وست و نورث ونکوور، Surrey، ریچموند و دلتا، و همچنین Howe Sound، Sunshine Coast، east Vancouver Island و Southern Gulf Islands می‌شود.

B.C. Hydro گزارش داد، نزدیک به 10,000 مشتری در اواخر صبح دوشنبه در سراسر منطقه بدون برق هستند، با قطعی های عمده در Coquitlam، Port Coquitlam، Port Moody، Abbotsford و Chilliwack . علت بسیاری از قطعی ها افتادن درختان بر روی سیم بود. برق همه به جز چند صد نفر از مشتریان تا اواسط بعد از ظهر وصل شد.

حدود 1400 مشتری عصر دوشنبه در جنوب جزیره ونکوور، عمدتاً در Duncan، Central Saanich و North Saanich همچنان بدون برق بودند. وزش بادهای شدید تا حد زیادی علت آن بود. برخی از مشتریان Hydro در جزایرGanges و Saturna نیز بدون برق بودند.

بخشی از Highway 1 در منطقه the Boston Bar روز دوشنبه به دلیل خطر سقوط بهمن بسته شد.

توصیه‌هایی برای سفر در بزرگراه‌های بین Lower Mainland و B.C. southern Interior به دلیل خطر بارش برف و باران یخ زده وجود دارد. Drive B.C می گوید باید از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود.

Call Now Button