برداشتن مسیر دوچرخه Stanley Park تا آوریل طول می کشد و حدود 400000 دلار هزینه دارد

طرح اولیه حزب ABC برای حذف مسیر دوچرخه‌سواری موقت مخصوص دوره همه‌گیری از Stanley Park در زمستان و نصب یک جایگزین دائمی تا بهار، با مشکل مواجه شده است.

یادداشت کارکنان در مورد برآوردهای اولیه هزینه و جدول زمانی برای مدت زمان لازم برای حذف مسیر موقت دوچرخه، باعث شد، Tom Digby تنها کمیسر هیئت مدیره پارک از حزب سبز را به این فکر بیافتد که ساخت یک مسیر دوچرخه جدید ممکن است حتی سال‌ها طول بکشد.

طبق یادداشتی که هفته گذشته به کمیسیون‌های هیئت مدیره پارک ونکوور ارسال شد، هزینه حذف مسیر موقت دوچرخه حدود 400000 دلار خواهد بود و اولین زمانی که می‌توان آن را برچید، آوریل است.

هیئت مدیره پارک، قبلاً به برچیدن سریع مسیر دوچرخه سواری که در طول همه گیری COVID-19 آغاز شده بود، رأی داده بود. این سازمان از کارکنان خواسته بود تا ماه فوریه، طرحی را برای ایجاد یک مسیر دائمی دوچرخه‌سواری که اختلال کمتری در تردد خودروها و سایر وسایل نقلیه ایجاد کند، ارائه دهند.

Donnie Rosa مدیر کل هیئت مدیره پارک نوشت، لازم به ذکر است صرف نظر از زمان خرید و ساخت و ساز، رنگ آمیزی خط دائمی را نمی توان در هوای مرطوب یا سرد انجام داد و تا ماه اوریل امکان پذیر نیست.

Digby گفت: من به طور جدی از همکاران کمیسر ABC خود می خواهم که در حذف کل مسیر دوچرخه سواری تجدید نظر کنند. با این سرعت، تا دو یا سه تابستان آینده شاهد مسیر دائمی دوچرخه نخواهیم بود.

Digby گفت، در مورد بودجه نیز ممکن است زمان زیادی طول بکشد زیرا مطالبات منظم دیگری در مورد بودجه وجود دارد.

ما ممکن است بتوانیم با حفظ قسمت هایی از مسیر دوچرخه که برای کسی مشکلی ایجاد نمی کند مقداری پول پس انداز کنیم. به عنوان مثال، بخشی که از تپه به Prospect Point بالا می رود. آنجا هرگز ترافیکی وجود نداشته است و اسب و کالسکه نیز به آنجا نمی روند.

این بودجه شامل حذف مخروط های ترافیکی، علائم جاده، موانع بتنی و آسفالت موقت است. برآورد هزینه اولیه شامل مدیریت ترافیک برای تمام کارها است.

مرحله اول جمع کردن مسیر دوچرخه در حال حاضر آغاز شده و قرار است تا 23 دسامبر انجام شود و هزینه آن 25000 دلار است.

Rosa نوشت: تقریباً 27 علامت موقت جدید برای فاز 1 مورد نیاز خواهد بود تا اطمینان حاصل شود وسایل نقلیه در آن بخش‌ها یک خط واحد باقی خواهند ماند.

به نظر می‌رسد گران‌ترین بخش حذف نظارت و هماهنگی برداشتن 830 مانع بتنی و حمل و نگهداری آنها خارج از محل باشد.

حدود 100000 تا 120000 دلار یا حدود 25 درصد از بودجه، برای این مرحله در نظر گرفته شده است.

بر اساس این یادداشت، هزینه این حذف که از حساب‌های اختصاص داده شده برای زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری دائمی از طرح Capital Plan شهرداری تامین می‌شود، بین 375000 تا 425000 دلار خواهد بود.

هزینه نصب مسیر موقت دوچرخه در سال 2021، 750000 دلار بود.

Call Now Button