رکورد دما در ونکوور شکسته شد

5 ژانویه یک روز معتدل در ونکوور بود که رکورد دما را شکست.

با 12.2 درجه سانتیگراد، پنجشنبه گرمترین 5 ژانویه از زمان شروع رکوردها در سال 1896 بود. رکورد قبلی 11.7 درجه سانتیگراد بود که در سال 2001 ثبت شد.

ونکوور تنها شهری نبود که رکورد شکست. وست ونکوور رکورد جدیدی را در 13.5 درجه سانتیگراد ثبت کرد و Sechelt دمای 13.7 درجه سانتیگراد را ثبت کرد که شبیه بهار است.

با این حال، از آنجایی که Environment and Climate Change Canada بیانیه آب و هوای ویژه ای را در مورد بادهای شدید در بیشتر سواحل جنوبی صادر کرده است، ساکنان ممکن است به اندازه ی این دما، احساس گرما نداشته باشند.

ژانویه مطمئناً آب و هوای متفاوتی نسبت به دسامبر دارد که طوفان های برفی جاده ها را در هم ریخت و YVR را به تعلیق موقت همه پروازها واداشت.

به گفته Environment Canada، ونکوور هفته‌ای گرم اما بارانی در پیش دارد و دمای هوا در حدود 8 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

هواشناسان Weather Network، جریان nuisance jet را مسئول رساندن باران به BC طی دو روز آینده می‌دانند. این سیستم هوای مرطوب را از جنوب شرقی آسیا هدایت می کند که با یک سیستم قدرتمند کم فشار بر روی زمین های کوهستانی برخورد می کند و باعث ایجاد آب و هوای بد در کالیفرنیا و باران طولانی در BC می شود.

Weather Network گفت: برای بسیاری در بریتیش کلمبیا، سال جدید از نظر آب و هوا با یک نوت نسبتاً مرطوب و تاریک آغاز شده است. این روند برای مدتی طولانی‌تر ادامه خواهد داشت زیرا در چند روز آینده بارش و باد بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

Weather Network پیش بینی می کند، در نیمه دوم ژانویه آفتاب بیشتری پیش رو باشد.

Call Now Button