BC هزینه ها را می پردازد و ارتقای تحصیلات را تامین می کند تا پرستاران بیشتری مشغول به کار شوند

دولت بریتیش کلمبیا هزینه پرستاران بین‌المللی را پرداخت می‌کند و به پرستاران با سابقه که می‌خواهند به مراقبت‌های بهداشتی بازگردند، کمک مالی می‌کند تا افراد بیشتری را وارد سیستم کند.

تغییرات به این معنی است که پرستاران تحصیل کرده بین المللی دیگر ملزم به پرداخت هزینه های درخواست و ارزیابی نیستند که می تواند بیش از 3700 دلار باشد.

نخست وزیر David Eby گفت، استان همچنین 1.3 میلیون دلار برای راه اندازی مسیر جدیدی برای پرستاران آموزش دیده بین المللی و ارزیابی سریعتر درخواست ها هزینه خواهد کرد.

متقاضیان اکنون تا سه سال منتظر می مانند، اما او گفت، هدف دولت این است که این انتظار را بین چهار تا نه ماه کاهش دهد.

Jennie Arceno یک پرستار آموزش دیده بین المللی از فیلیپین گفت، سه سال طول کشید تا او از B.C. مجوز ثبت نام پرستاری دریافت کند، فرآیندی که حدود 40000 دلار هزینه ارزیابی، ثبت نام و شهریه دارد.

او گفت، امیدوار است روند جدید به این معنی باشد که مسیر برای دیگران آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

Arceno گفت، لغو هزینه‌های ثبت‌نام کمک بزرگی خواهد بود، زیرا انتقال به B.C از یک منطقه دیگر در حال حاضر بسیار گران است. این تغییرات باعث می‌شود تعداد بیشتری از پرستاران آموزش دیده بین‌المللی (IEN) به بریتیش کلمبیا بیایند.

دولت اعلام کرد، برای پوشش درخواست‌ها، ارزیابی‌ها و هزینه‌های سفر پرستاران فعلی برای ورود مجدد به سیستم، به همراه حداکثر 10000 دلار کمک مالی برای هر گونه تحصیلات اضافی که ممکن است برای بازگشت به کار نیاز داشته باشند، حمایت مالی تا سقف 4000 دلار ارائه خواهد کرد.

Aman Grewal رئیس اتحادیه پرستاران BC گفت، این تغییرات امیدی را برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی تحت فشار ایجاد می کند.

او در کنفرانس خبری گفت، تا سال 2031 ما به 26000 پرستار جدید نیاز داریم. افزودن این پرستاران نه تنها مقداری از فشار بر وضعیت فعلی بحرانی کارکنان ما را کاهش می دهد، بلکه تنوع و تجربیاتی که آنها به ارمغان می آورند به نیازهای فرهنگی جمعیت بیماران ما در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کند.

این اطلاعیه در حالی منتشر شد که 20 مرکز عملیات اورژانس روز دوشنبه در بیمارستان‌های سراسر استان برای مقابله با افزایش احتمالی آنفولانزا، کووید-19 و سایر بیماری‌های تنفسی بازگشایی شدند.

بیش از 10,000 بیمار در بیمارستان های بریتیش کلمبیا هستند که برخی از آنها رافراتر از ظرفیت خود پذیرش کرده اند.

Adrian Dix وزیر بهداشت، گفت، این اقدام نشانه یک روز مهم دیگر در استراتژی منابع انسانی سلامت بریتیش کلمبیا است. این گام دیگری به سوی حصول اطمینان از دسترسی بیشتر مردم در سراسر استان به خدمات بهداشتی مورد نیازشان است.

Call Now Button